εξομολογήσεις ενός χρήστη linux

John Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Mon Apr 6 15:24:30 EEST 2009

On Mon, 2009-04-06 at 14:42 +0300, George Notaras wrote:

> Νομίζω ότι όλοι εδώ στη λίστα αισθανόμαστε "μεταξύ μας", οπότε νομίζω
> ότι το σκέτο "Νοταράς" ή απλά "Γιώργος" είναι ό,τι πρέπει, όπως πιστεύω
> και το "Γιάννης" ή "Μαργαριτόπουλος" (φυσικά με τη σύμφωνη γνώμη σου).

Γιώργο, ο ενικός είναι εντάξει τώρα που γνωριστήκαμε. Συγχώραμε, την
πρώτη φορά όταν δεν έχω μιλήσει απευθείας με κάποιον χρησιμοποιώ καμιά
φορά πληθυντικό.

> Έχω επενδύσει κι εγώ πολύ χρόνο στο Fedora. Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι
> όλος αυτός ο χρόνος σπαταλήθηκε σε κάτι το οποίο δεν φτιάχνεται για να
> είναι χρήσιμο.
>

> Προτείνω δοκιμή μιας συντηρητικής διανομής, έστω και για να φύγει η
> περιέργεια. Πάντως στο centos, μιλώντας πάντα για desktop χρήση, τα
> πράγματα είναι λίγο χειρότερα από ό,τι τα περίμενα, κυρίως λόγω των όσων
> έγραψα παραπάνω για τα RPM repositories. Να σημειώσω ότι δεν λαμβάνω
> υπόψη το ότι ο πυρήνας δεν αναγνώρισε την κάρτα δικτύου και έκανα
> compile τον driver με το χέρι.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μέχρι στιγμής το centos το έχω βάλει σε
ένα παλιό laptop Toshiba tectra A3, κανένα πρόβλημα με αναγνώριση
hardware. Επίσης, καλά πάει και σε ένα pc που το έχω για backup server
και να τρέχει κάποια συγκεκριμένα προγράμματα (για τη δουλειά μου).

Λέγοντας για συντηρητική διανομή ποια θα πρότεινες? Πάντως στην παρούσα
κατάσταση αν αφήσω τη fedora για Centos με βλέπω σαν κύριο λειτουργικό
σύστημα.

University of Thessaly,
26 Ploutonos & Aiolou Str., 412 21 Larissa,
Greece,
Tel.: +302410565283
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: jmarg at uth.gr