περί install procedures (ήταν: Re: περί CentOS)

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Sat Apr 4 13:39:24 EEST 2009

Stavros Giannouris wrote:

> Μπορείς επίσης να ξεκινήσεις με το kde[1] ή το xfce/lxde[2] cd, ή στο
> netinst να γράψεις install desktop=kde (ή xfce)αντί να το αφήσεις να
> ξεκινήσει μόνο του[3].
>
> Κάτι έλεγε ο Ρικούδης για το documentation που δε διαβάζουμε..

Καλά, ήμουν σίγουρος ότι θα υπήρχε κάποιος τρόπος.
Νομίζω όμως ότι δεν θα έπρεπε να χρειάζεται να διαβάσεις documentation
για κάτι τέτοιο. Είναι θέμα common sense. Ειδικά τη στιγμή που για να
υλοποιηθεί το ρημάδι το προφανές feature (σιγά το feature δηλαδή) ώστε
να μπορείς να επιλέξεις KDE/Gnome την ώρα της εγκατάστασης θα ήθελε δυο
γραμμές κώδικα επιπλέον. Πιστεύω δηλαδή ότι έκανε λάθος όποιος το
σχεδίασε έτσι ώστε να λέει 'graphical/desktop environment' (ή ό,τι
παρόμοιο λέει). Να μυρίσει τα δάχτυλα του ο άνθρωπος ότι το debian
προτιμά το gnome; Tέσπα, ουδείς άσφαλτος...