περί CentOS

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Fri Apr 3 22:02:45 EEST 2009

Έχει ειπωθεί σχεδόν n φορές, με n να τείνει στο άπειρο.
Ελπίζω ακόμα μία να μην πειράζει:

Υπάρχουν πάρα πολλά είδη προφυλακτικών, τόσο σε
υφή/μέγεθος/λιπαντικότητα κ.λ.π.-κ.λ.π. και από πάρα πολλές εταιρείες.

Ο καθένας επιλέγει αυτό που του ταιριάζει καλύτερα σε κάθε περίπτωση.
Καλό είναι εάν έχεις μία (και μόνο) κοπέλα να βρεις αυτό που σας
ταιριάζει. Εάν έχεις πολλές ίσως αυτό που χρησιμοποιείς με την πρώτη να
μην ταιριάζει με την δεύτερη. Σίγουρα θα βρεις εάν που θα μπορείς να το
φοράς με όλες αλλά δεν θα είναι το ίδιο. Κάθε φορά θα σου λείπει κάτι.

Σίγουρα με αυτό που φοράς τόσα χρόνια και σου ταιριάζει κ.λ.π. μπορεί
κάποια στιγμή να σου σπάσει (νόμος του μέρφυ) και να χρειαστείς κάποιο
άλλο. Ίσως να είσαι τυχερός και να έχεις προλάβει και να μην χάσει
σταγόνα σπέρμα. Ίσως όμως και να τα έχεις χάσει ... όλες τις σταγόνες
σου από το σπασμένο προφυλακτικό. Για αυτό και προτείνετε η χρήση 2
προφυλακτικών σε περίπτωση που χαλάσει/σπάσει το ένα (raid)

Στο περίπου:
προφυλακτικά = διανομές
σταγόνες = δεδομένα

Το συμπέρασμα (καλά εάν έχει καταλήξει κανείς σε συμπέρασμα),
επιλέγεις την διανομή που σου ταιριάζει καλύτερα για την δουλειά που το
θέλεις.