Re: εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ήext2ifs]

Nick Demou ndemou at gmail.com
Sat Apr 4 08:55:46 EEST 2009

2009/4/3 nikos roussos <nikos at hellug.gr>:

> μήπως υπερβάλεις λίγο; μήπως φταίνε τα builds που φτιάχνει η διανομή σου;
> προσωπικά πάντως είμαι ευχαριστημένος απ' το μεγαλύτερο ποσοστό των εφαρμογών
> που χρησιμοποιώ.

η αλήθεια είναι πως έχω δουλέψει αρκετές χιλιάδες ώρες για να τολμώ να
εκθέσω άποψη μόνο με ubutntu(και κατά 95% σε gnome) αλλά με βάση τα
bug reports που έχω παρακολουθήσει τα τελευταία χρόνια ΝΟΜΙΖΩ πως τα
περισσότερα προβλήματα αφορούσαν το core των πακέτων και όχι το build
(λέω "νομίζω" γιατί βασίζομαι στο τι κάνει report το bug-tracking
software του ubuntu δεν έχω προσωπική γνώση). Να προσθέσω επίσης ότι
όσα γράφω αφορούν βασικά το desktop της δουλειάς μου όπου περνώ τις
περισσότερες ώρες της ημέρας και όπου εγκαθιστώ την latest stable
έκδοση μόνο 2-3 μήνες αφότου ανακοινωθεί και δεν το έχω μετανοιώσει
καθόλου (για τους θερμόαιμους επαναλαμβάνω ότι μιλάω για το desktop
της δουλειάς όπου θέλω να ... δουλεύει για να μπορώ κι εγώ να
δουλεύω).

Επίσης να επαναλάβω ότι εγώ δεν βλέπω τα πράγματα τόσο μαύρα όσο ο
Νοταράς. Πλην όμως, την αξιοθαύμαστη σταθερότητα που βλέπω σε
καθιερωμένα μη-desktop προγράμματα (kernel,mail servers, web servers,
file servers κτλ) όπου είναι κεραυνός εν αιθρία να "σπάσει" κάτι ΔΕΝ
την βλέπω στο desktop όπου κάθε 1-2 βδομάδες θα δω άλλο ένα ενοχλητικό
bug.

> υπάρχουν τομέις που χρειάζονται βελτίωση (πχ. ήχος), αλλά
> γενικώς δεν έχω παράπονα σταθερότητας απ' το σύστημα μου.

αχ ο ήχος! -- ευτυχώς έχω ελάχιστες απαιτήσεις σε αυτό το θέμα γιατι
τα πράγματα είναι σε νηπιακή κατάσταση

> φυσικά η σύγκριση με τα windows δεν έχει πολύ βάση, γιατί μια εγκατάσταση
> windows δεν έχει σχεδόν καμία εφαρμογή.

ΟΚ ας το διευκρινήσουμε καλύτερα:

    windows+office (στις λίγες ώρες/μέρες/μήνες πριν κολλήσουνε 10 malware)
         -vs-
    ανάλογα προγράμματα σε linux+gnome

> μήπως το πρόβλημα είναι [...] η εμμονή για χρήση κλειστών τεχνολογιών
> στο web;

αυτό είναι σίγουρα πρόβλημα

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS