Linux desktop

Thomas Venieris mot at freemail.gr
Sat Apr 4 01:17:12 EEST 2009

On Τρίτη 31 Μάρτιος 2009, George Notaras wrote:
> Καθόλου. Αν κρίνουμε με βάση το κύριο κριτήριο επιλογής του
> λειτουργικού, δηλαδή τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης των αναγκών, και τη
> διάθεση για προσφορά στο development του λειτουργικού μέσω της
> συγκεκριμένης χρήσης, νομίζω ότι ο χρήστης Debian stable, αν κοιταχτεί
> στον καθρέφτη, θα δει ότι είναι ίδιος με τον χρηστη Windows.

Είμαι χρήστης debian stable (και ενίοτε testing).

Διαφέρω από έναν χρήστη Windows στα εξής:

- Δεν τρέχω προγράμματα antivirus/anti-malware

- Δεν χρειάζεται να ζητήσω την άδεια κανενός για να κάνω εγκατάσταση του Λ/Σ
μου.

- Δεν με ελέγχει κανείς κατά καιρούς αν το αντίγραφο που τρέχω είναι "νόμιμο"
ή όχι.

- Το αν άλλαξα κάποιο hardware του υπολογιστή μου δεν έχει καμία επίπτωση στο
αν μπορώ να χρησιμοποιήσω το Λ/Σ.

- Δεν έχω περιορισμό στο πόσους ταυτόχρονους χρήστες μπορεί να εξυπηρετήσει ο
υπολογιστής μου (remote desktop).

- Δεν έχω περιορισμό στο πόσους ταυτόχρονους χρήστες μπορούν να εξυπηρετήσουν
οι διάφορες υπηρεσίες που φιλοξενεί ο υπολογιστής μου (web/database server
κλπ)

- Δεν είναι απαραίτητο να κάνω αναβάθμιση τον υπολογιστή μου σε κάθε
αναβάθμιση του Λ/Σ.

- Δεν είναι απαραίτητο να κάνω αναβάθμιση του Λ/Σ για να χρησιμοποιήσω μια
τελευταία έκδοση μιας εφαρμογής (IE 7.0 σε Win2k? τσου!)

- Όταν ο υπολογιστή μου έχει κάποιο πρόβλημα, μου λέει ΑΚΡΙΒΩΣ ποιo είναι, όχι
ΣΦΑΛΜΑ 0x462237 στην ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 0x123666 ή "μάλλον έχεις ιο".

- Όταν χαλάει ο υπολογιστής μου, τον φτιάχνω και μαθαίνω κάτι καινούριο για το
πως λειτουργεί, δεν γίνομαι ειδικός στις ανθρωποθυσίες και στο voodoo.

- Ο υπολογιστής μου ΔΕΝ μου σπάει τα νεύρα κάθε δέκα λεπτά γιατί νομίζει ότι η
ζωή μου θα είναι ολοκληρωμένη αν εγκαταστήσω την ΧΥΩ εφαρμογή.

- Ο υπολογιστής μου ΔΕΝ μου σπάει τα νεύρα υπενθυμίζοντάς μου το ηθικό μου
χρέος να πληρώσω την ΧΨΩ shareware εφαρμογή.

- Ο υπολογιστής μου δεν "βαραίνει" χωρίς λόγο μετά από 6-12 μήνες,
αναγκάζοντάς με να επανεγκαταστήσω το Λ/Σ του.

- Ο υπολογιστής μου δεν χρειάζεται επισκευή από ειδικό όταν πέσει το ρεύμα την
ώρα που γράφεται ΤΟ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ ρυθμίσεων.

- Αν κάνω επανεγκατάσταση του Λ/Σ δεν χρειάζεται να περάσω 5 ώρες να ρυθμίζω
τις εφαρμογές μου. Απλά αντιγράφω τον προσωπικό μου φάκελο από την παλιά
εγκατάταση.

- Μπορώ να ανοίξω όσες συνδέσεις δικτύου το δευτερόλεπτο μπορώ, όχι όσες
νόμζει το Λ/Σ μου ότι "πρέπει".

- Μπορώ να αφαιρέσω ΟΛΑ τα μέρη του Λ/Σ μου, εκτός από τα απολύτως-εντελώς
απαραίτητα.

- Ο υπολογιστής μου δεν έχει απλά πλήρες σύστημα  διαχωρισμού δικαιωμάτων. ΤΟ
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ κιόλας.

- Δεν περιμένω την επόμενη έκδοση του Λ/Σ για να μου λύσει τα προβλήματά που
μου δημιούργησε η προηγούμενη έκδοση που ήλπιζα ότι θα μου λύσει τα
προβλήματα που μου δημιούργησε....(άπειρη αναδρομή)

Οχι, για να μην ξεχνιόμαστε.

--
moT

"There's the television. It's all right there. It's all
right there. Look. Listen. Kneel. Pray. Commercials."
                                           (12 Monkeys)