εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ή ext2ifs]

Houtouridis Christos houtouridis.ch at gmail.com
Fri Apr 3 21:01:55 EEST 2009

On Fri, 2009-04-03 at 19:59 +0300, Athanasios Kostopoulos wrote:

> Καμμία αντίρρηση στο θέμα της υποστήριξης και ότι αυτή πρέπει να
> πληρώνεται. Ο τελικός χρήστης (ιδιαίτερα αν είναι κάποιος ιδιώτης που
> π.χ. έμαθε το Linux από το netbook του) όμως ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος να
> είναι ταυτόχρονα και developer και tester (ΑΚΑ να πληρώνει σε είδος,
> στην προκειμένη με το χρόνο του). Το να περιμένει 2-3 βασικά πράγματα
> "στην πένα", off-the-box, δεν είναι παράλογο (παραδείγματα πάλι από τα
> netbooks, που κυκλοφορούν, σύμφωνα με τα γραφόμενα μερικών, κάποιες
> ανεκδιήγητες διανομές). Για corporate χρήστες (όπου ίσως εκεί αρμόζει το
> [...]

[mhn trelathite]
Συμφωνώ, δεν είναι υποχρεωμένος να είναι developer και tester. Μπορεί να
πάρει windows ή Mac. (Αυτό παραήταν ελιτίστικο... :-)
[/min trelathite]

Αυτό που ήθελα να επισημάνω όμως δεν είναι η υποστήριξη ή αν η
τεχνογνωσία πρέπει να πληρώνεται.

Απλά λέω πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα κάποιος να αξιοποιεί την
δουλειά που έχει κάνει η κοινότητα και να χρησιμοποιεί αυτό που υπάρχει
ούτως ή άλλος, αλλά υπάρχει πρόβλημα όταν απαιτεί υποστήριξη ή καλύτερο
προϊόν. Και υπάρχει πρόβλημα για αυτό υπονοεί πως ο ίδιος είναι έξω απο
την διαδικασία ανάπτυξης του "προϊόντος". Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους,
αλλά εμένα αυτό το τελευταίο δεν μου ακούγεται πολύ κοινοτικό.

--
Χουτουρίδης Χρήστος