εξομολογήσεις ενός χρήστη linux [was: ntfs-3g ή ext2ifs]

Athanasios Kostopoulos athanasioskostopoulos at gmail.com
Fri Apr 3 19:59:36 EEST 2009


Houtouridis Christos wrote:
> On Fri, 2009-04-03 at 19:07 +0300, Athanasios Kostopoulos wrote:
>   
>> Houtouridis Christos wrote:
>>     
>>> Για να μην μακρυγωρώ...  Όποιος περίμενε "επαγγελματική ποιότητα και
>>> υποστήριξη", χωρίς να βάλει το χεράκι του, τότε ήρθε στο λάθος μέρος..
>>> Εδώ υπάρχει η ποιότητα και η υποστήριξη αλλά πρέπει να βάλουμε και το
>>> χεράκι μας.
>>>
>>>
>>>   
>>>       
>> Αυτή είναι καθαρά ελιτίστικη και ad hoc λογική.
>>     
>
> Αν σου φαίνεται πολύ ελιτίστικη και πιστεύεις ότι οι χρήστες δεν είναι
> απαραίτητο να μαθαίνουν τα πάντα για να κάνουν τη δουλειά τους, τότε μην
> ξεχνάς μπορούν πάντα να πληρώσουν κάποιον που έχει διαβάσει το μάθημά
> του και να τους κάνει τη δουλειά αυτός. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.
> Και καβούρια στην τσέπη και όλα στην πένα.
>
> Η γνώση πληρώνεται.
>
>  
>   
Καμμία αντίρρηση στο θέμα της υποστήριξης και ότι αυτή πρέπει να
πληρώνεται. Ο τελικός χρήστης (ιδιαίτερα αν είναι κάποιος ιδιώτης που
π.χ. έμαθε το Linux από το netbook του) όμως ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος να
είναι ταυτόχρονα και developer και tester (ΑΚΑ να πληρώνει σε είδος,
στην προκειμένη με το χρόνο του). Το να περιμένει 2-3 βασικά πράγματα
"στην πένα", off-the-box, δεν είναι παράλογο (παραδείγματα πάλι από τα
netbooks, που κυκλοφορούν, σύμφωνα με τα γραφόμενα μερικών, κάποιες
ανεκδιήγητες διανομές). Για corporate χρήστες (όπου ίσως εκεί αρμόζει το
πέρι καβουριών), οποιοδήποτε κόστος λειτουργίας/συντήρησης το χρεώνουν
στο TCO οπότε πάει αλλού η βαλίτσα.




More information about the Linux-greek-users mailing list