RE: Dell support (was: Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?)

panagiotis takis_rs takispadaz at hotmail.com
Fri Apr 3 13:25:47 EEST 2009

> Η δική μου εργασιακή εμπειρία από την DELL είναι η εξής:
>
> Μας πήραν τηλέφωνο για ραντεβού, τους λέμε ότι αυτή την στιγμή
> χρειαζόμαστε μόνο 2 (πολύ δυνατά με fiber) servers.
>
> Μας πρόσφεραν σε τιμή γνωριμίας 6 + rack δώρο + τυπική εγκατάσταση
> redhat 5 δώρο + DRAC σε όλους τους servers και όλα αυτά δεν ξεπέρασαν
> τις 2 βδομάδες.
>
> Φυσικά όλα τα παραπάνω έγιναν πριν από περίπου 1 χρόνο, αλλά νομίζω
> ότι η DELL έχει προσπαθήσει αρκετά σοβαρά να πάρει μέρος της αγοράς.
> Νομίζω ότι πλέον HP (αλλά και η IBM) είναι υπερ-εκτιμημένη στην
> ελληνική αγορά.

Δεν ξέρω τι λέτε για την DELL, εγώ πάντως ακόμα περιμένω το λάπτοπ απο την HP.
Πιο συγκεκριμένα πριν 3 βδομάδες ακριβώς τους πήγα κάπου στην βούλα(να 'ναι καλά ο χάρτης) το προβληματικό λάπτοπ.
Επειδή είδα οτι αργούσε τους τηλεφωνώ μετά απο 2 βδομάδες και η υπάλληλος μου απαντάει οτι έχει πρόβλημα με την μητρική και περιμένουν ανταλλακτικό για να την αντικαταστήσουν.Η ίδια μου είπε οτι την βδομάδα που τρέχουμε θα είναι έτοιμο.
Τους τηλεφωνώ ωστόσο σήμερα και δεν έχουν παραλάβει ακόμα το ανταλλακτικό. Την ερχόμενη βδομάδα λένε ότι θα είναι έτοιμο. Αντε να δούμε.....:D