Re: Dell support (was: Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?)

Evaggelos Balaskas ebalaskas at ebalaskas.gr
Fri Apr 3 07:52:42 EEST 2009

Η δική μου εργασιακή εμπειρία από την DELL είναι η εξής:

Μας πήραν τηλέφωνο για ραντεβού, τους λέμε ότι αυτή την στιγμή
χρειαζόμαστε μόνο 2 (πολύ δυνατά με fiber) servers.

Μας πρόσφεραν σε τιμή γνωριμίας 6 + rack δώρο + τυπική εγκατάσταση
redhat 5 δώρο + DRAC σε όλους τους servers και όλα αυτά δεν ξεπέρασαν
τις 2 βδομάδες.

Φυσικά όλα τα παραπάνω έγιναν πριν από περίπου 1 χρόνο, αλλά νομίζω
ότι η DELL έχει προσπαθήσει αρκετά σοβαρά να πάρει μέρος της αγοράς.
Νομίζω ότι πλέον HP (αλλά και η IBM) είναι υπερ-εκτιμημένη στην
ελληνική αγορά.

On 4/1/09, Aggelos Karalias <d_angel at freemail.gr> wrote:
> Τελικά αυτό το compiz έχει καταντήσει μεγαλύτερη μ**νοπαγίδα και από
> porschικό..
>
> BTW δεν είναι τυχαίο πως οι μεγαλύτερες εταιρείες στην ελλάδα παίζουν με
> Dell εξοπλισμό..
>
> Ένα καινούριο που μας έστειλαν ενημερωτικό και πάθαμε σοκ είναι το Adamo:
> http://www.dell.com/content/topics/topic.aspx/global/products/adamo/topics/en/us/adamo-pearl?c=us&l=en&s=dhs&cs=19

Evaggelos Balaskas
Unix System Engineer - http://ebalaskas.gr/wiki/
Informatics Engineer Technological Education