Ubuntu forums

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 29 10:57:32 EEST 2008

Jimmy Angelakos wrote:

> Από το "this was intentional" εσύ κατάλαβες τα intentions τους;
>
> Μέντιουμ; Η απλά αντι-ubunt-ική υστερία; :)

Να κάνω μία απλοική ερώτηση; Γιατί υπάρχει η εντύπωση πως υπάρχει αντι-ubunt-ική
υστερία; Γιατί προσωπικά δεν νομίζω ότι υπάρχει. Ναι υπάρχει κριτική, τόσο
καλοπροαίρετη όσο και κακοπροαίτερη αλλά αντι-ubunt-ική υστερία σίγουρα όχι.

Εκείνο που όντως υπάρχει είναι μία αντιπάθεια προς τις μεθόδους ανάπτυξης που
ακολουθεί το ubuntu(βλέπε κλειστό launchpad, απόκρυψη πληροφορίας - πχ kernel
compilation, importing τα sources του gnome στα repositories και μετάφραση εκεί
αντί upstream μεταφράσεις) που δυσκολεύουν την ζωή σε κόσμο.

Οπότε αντί να κρύβεται ο κόσμος που αναπτύσσει/μεταφράζει/προωθεί κτλ κτλ το
ubuntu πίσω από το "Μας φθονείτε,μας μισείτε για αυτό μας έχετε βάλει στόχο" που
έχει χρησιμοποιηθεί από πολλούς στο παρελθόν(σπανίως επιτυχημένα) μπορεί απλά να
ανοίξει παρακαλώ τα μάτια του και τα αυτιά του και να ακούσει/δει τα παράπονα
(ακόμα και όταν είναι ανακατεμένα με δηλητήριο) και να κοιτάξει να τα αντιμετωπίσει;

Η ίδια η διανομή είναι ιδιαιτέρως καλή και έχει κακά τα ψέματα φέρει πολύ κόσμο
στον χώρο του linux. Αντί λοιπόν να αναλίσκεται κόσμος που συνεισφέρει στο ubuntu
σε άθλια flame-wars χωρίς ουσία μπορεί να κοιτάξει να την κάνει καλύτερη σε όσο το
δυνατόν περισσότερους τομείς;

Ξέρω πως ζητάω πολλά αλλά θέλω απλά να ελπίζω πως έστω 1 άνθρωπος θα πάρει το μήνυμα.

--
Alexandros Kosiaris     Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074