Ubuntu forums

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Sep 28 18:50:06 EEST 2008

On Sunday 28 September 2008, DJ Art wrote:
> Περίληψη: « στο ubuntu λύσαμε όλα όσα δεν έχουν οι άλλες διανομές.. »

> Ο πυρήνας του ubuntu κουβαλάει πάνω του πολύ περισσότερα πράγματα από
> αυτόν του Debian, όπως το splash screen (αισθητικό-feature), το πολύ
> βολικό wifi auto detection (drivers), καθώς και auto detection για
> άλλους drivers συμπεριλαμβανωμένων των proprietary closed source binary
> drivers (πχ nvidia), καθώς και μια πλειάδα άλλων αυτοματισμών και

Μπορείς να μας εξηγήσεις, έτσι από περιέργεια, τί είναι όλο αυτό το
περίφημο "auto detection" που έχει το *buntu και δεν το έχουν όλοι οι άλλοι;
Τόσο καιρό, εμείς δουλεύουμε χειροκίνητα και δεν το ξέρουμε;

> πραγμάτων που δεν έχω ψάξει (ένα από αυτά φαντάζομαι πως είναι και το
> suspend-hibernate, το οποίο νομίζω δε δουλεύει, αλλά τέλος πάντων, αυτό
> είναι άλλη ιστορία).
Έχεις ρωτήσει σε άλλες διανομές μήπως όλα αυτά λειτουργούν *καλύτερα* ;

> Αν πας να κάνεις με το χέρι compile έναν οποιοδήποτε πυρήνα, πρακτικά
> καταστρέφεις τη διανομή. Χάνεις μέχρι και τη φιγούρα του splash screen.
Η GPL λέει ότι είναι αναγκασμένοι να δίνουν στον κόσμο όλο τον κώδικα και τα
εργαλεία που θα καταλήξουν σε /ακριβώς το ίδιο binary/...

> Πρακτικά είναι δικαιολογημένη η αντιμετώπιση του Ubuntu σαν Windows του
> στυλ "αμα παίξει, είμαστε ΟΚ, αμα δεν παίξει δυστυχώς δε σηκώνει
> πείραγμα, το βγάζουμε και βάζουμε ένα άλλο". Κι αυτό είναι κακό εν
> γένει και έρχεται σε αντίφαση με τη γενικότερη φιλοσοφία του Linux.
Ακριβώς.. Το θέμα δεν είναι "ο κώδικας να στηρίζεται στο Linux kernel". Το
θέμα είναι να δίνουμε στον κόσμο *ελεύθερο και ανοιχτό λογισμικό*.

> Και δυστυχώς έχει και το official kernel development μερίδιο ευθύνης σε
> όλα αυτά, διότι δεν δίνουν λύσεις στις desktop απαιτήσεις, αφήνωντας
> τους distro developers να κάνουν ό,τι νομίζουν.
Σοβαρά;

> Όμως κακά τα ψέματα οι
> main kernel developers θα ήταν πιο πεπειραμένοι στο να φτιάξουν 5-10
> υποσυστήματα για το auto-detection που το ubuntu αναγκάζεται να
> ανακαλύψει τον τροχό με imho ανορθόδοξο τρόπο.
Ξαναρωτάω: *γιατί* δεν δουλεύει το "auto-detection" (όπως το λές) στον
vanilla;