κρασάρισμα δίσκου και μερικό χάσιμο svn repository

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 24 10:46:38 EEST 2008

On Wed, 24 Sep 2008 10:27:18 +0300, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:

> Καταρχήν ευχαριστώ για την εκτενή απάντηση.

Παρακαλώ :)

> Να τονίσω ότι το svn το χρησιμοποιώ για τις ιστοσελίδες που κάνω και
> το χρησιμοποιώ μόνος μου.

ok, αυτό αλλάζει λίγο τα πράγματα, αφού δεν υπάρχει μια ομάδα Χ ατόμων
που πρέπει να «ξεμάθει το svn και να μάθει το git/hg».

> Αλλά δεν κατάλαβα.  Τα Git, Mercurial τα θεωρείς καλύτερα του svn ή
> διαφορετικά εργαλεία;

Ναι, τα θεωρώ καλύτερα σε τέτοιες περιπτώσεις (το backup μας απέτυχε και
χάσαμε όλο το history επειδή δεν υπήρχε πουθενά ένα verifiable, full
repository mirror).  Δεν τα θεωρώ 100% καλύτερα για _κάθε_ δουλειά, αλλά
έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά που τα κάνουν πιο ελκυστικά από το svn.

Αφού, εκ των πραγμάτων, είσαι αναγκασμένος να αρχίσεις από ένα snapshot,
ίσως είναι καλή ιδέα να τους ρίξεις τουλάχιστον μια ματιά.

> Υποθέτω ότι όλα SCM εργαλεία είναι σωστά; Ο λόγος που ξεκίνησα να
> χρησιμοποιώ svn ήταν γιατί κατα κύριο λόγο, όπου έβλεπα στο internet
> χρησιμοποιούσαν svn (ξάνα λέω κατα κύριο λόγο).

Καλά ναι.  Και παντού στο Internet λέει για Windows.  Η πλειοψηφία δεν
είναι πάντα καλό επιχείρημα [2].

[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum

> Το svn με βολεύει γιατί είναι απλό τουλάχιστον για αυτά που κάνω εγώ.
> commit/update αντε και κανα branch.  Και ούτως ή άλλος backup θα
> κρατάω ότι και να χρησιμοποιώ.

Ok, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει καλό σύστημα backup, το svn μπορεί να
παίξει σχετικά καλά.  Η προϋπόθεση είναι που χαλάει συνήθως τη σούπα :)