κρασάρισμα δίσκου και μερικό χάσιμο svn repository

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Wed Sep 24 10:27:18 EEST 2008

Giorgos Keramidas wrote:
> Για να αποφύγεις παρόμοια περιστατικά στο μέλλον μπορείς:
>   * Να κρατάς regular backups από το svn repository και να *δοκιμάζεις*
>     στο τέλος από το svn backup ότι όντως μπορεί να γίνει dump & restore
>     το full repository χωρίς errors.
>
>   * Να χρησιμοποιήσεις κάποιο SCM που είναι πιο «ανθεκτικό» σε single
>     point of failure προβλήματα, όπως το Git ή το Mercurial (Hg).

Καταρχήν ευχαριστώ για την εκτενή απάντηση.
Να τονίσω ότι το svn το χρησιμοποιώ για τις ιστοσελίδες που κάνω και το
χρησιμοποιώ μόνος μου.

Αλλά δεν κατάλαβα. Τα Git, Mercurial τα θεωρείς καλύτερα του svn ή
διαφορετικά εργαλεία; Υποθέτω ότι όλα SCM εργαλεία είναι σωστά;
Ο λόγος που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ svn ήταν γιατί κατα κύριο λόγο, όπου
έβλεπα στο internet χρησιμοποιούσαν svn (ξάνα λέω κατα κύριο λόγο).

Το svn με βολεύει γιατί είναι απλό τουλάχιστον για αυτά που κάνω εγώ.
commit/update αντε και κανα branch. Και ούτως ή άλλος backup θα κρατάω
ότι και να χρησιμοποιώ.

Α! και έμαθα κάτι άλλο από το πάθημα. Το Output του rdiff-backup δεν
αρκεί να το στέλνω στον εαυτό μου με email. Καλό είναι να τα κρατάω και
σε ένα φάκελο ημερολογιακά!