Re: Πρόταση βελτίωσης των όρω ν χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Sep 10 16:44:11 EEST 2008

2008/9/10 Stella Korakaki <stella at tux.gr>:
> Καταρχήν συγχαρητήρια, πάρα πολύ καλό

ευχαριστώ -- τα συγχαρητήρια είναι πάντα ευπρόσδεκτα

> Οπότε, ελεγα μήπως μέσα στους όρους
> χρήσης, να αναφέρεται με κάποιον τρόπο
> οτι οι απαντήσεις που οι χρήστες
> δέχονται δεν σημαίνει οτι είναι και οι
> σωστές και χρησιμοποιούνται με δικιά
> τους ευθύνη.

η αναφορά που προτείνεις υπάρχει στην τελευταία παράγραφο

"Δεν παρέχουμε κανενός είδους εγγύηση για το περιεχόμενο που έχουν
δημοσιεύσει τα μέλη του φόρουμ. [...] Είναι αδύνατο για τους
διαχειριστές του παρόντος φόρουμ να επιβεβαιώσουν την εγκυρότητα [...]
όλων των δημοσιεύσεων."

αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι κανείς επισκέπτης δεν διαβάζει τους
όρους χρήσης ενός forum :)

> Επίσης καλό θα ήταν να
> αναφέρεται στους όρους χρήσης οτι δεν
> απαντάμε αν δεν είμαστε σίγουροι για
> αυτο που λέμε.

IMHO όταν κανείς άλλος δεν απαντά είναι ΠΟΛΥ καλό να απαντάς όταν δεν
είσαι σίγουρος ΑΡΚΕΙ να ξεκαθαρίζεις την ανασφάλεια σου. Δεν ξέρω όμως
αν είναι καλό να προστεθεί ακόμα και αυτή η πρόταση ως όρος. Δεν
συμφέρει να γίνει το σχετικό κείμενο πολύ μεγάλο.