Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Sep 8 16:46:09 EEST 2008

τον Οκτώβριο του 2007 είχα κάνει κάποια σχόλια πάνω στους όρους χρήσης
του hellug forum [1] και ο Γιάννης Στοΐλης έδειξε ενδιαφέρον να κάνει
αλλαγές (τουλάχιστον στο σημείο που θεωρούσα κρίσιμο). Τον Απρίλιο του
2008 ο Γιάννης μου ζήτησε να γράψω ένα ολοκληρωμένο κείμενο, το έγραψα
και του το έστειλα. Ο Γιάννης έκανε κάποιες μικρές διορθώσεις το
θεώρησε αξιοπρεπές και μου είπε ότι θα το έδειχνε στους υπόλοιπους
προς συζήτηση/έγκριση. Δυστηχώς όταν του το υπενθύμισα τον Ιούλη έμαθα
ότι δεν προλάβαινε πλέον να βοηθά στο forum και με παρότρυνα να
ξανα-προωθήσω το θέμα προσωπικά. Here I am λοιπόν

Το προτεινόμενο από εμένα κείμενο για τους όρους χρήσης είναι εδώ σε
super easily editable κατάσταση:
 http://jottit.com/psw23/  (και το παραθέτω και στο τέλος του post [2])

κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο

Νίκος Δήμου

Σημείωση:
Δεν είμαι δικηγόρος αλλά:
1) για να γράψω το εν λόγω κείμενο διάβασα τους όρους χρήσης πολλών
γνωστών forums και blogs (μερικά απο αυτά απο νομικούς που είναι
λογικό να είναι πιο προσεκτικοί)
2) παρακολουθώ με προσοχή και ενδιαφέρον νομικά θέματα που έχουν να
κάνουν με υπολογιστές, internet και γενικά νέες τεχνολογίες
3) στα πλαίσια της δουλειάς μου έχω γράψει εκατοντάδες συμβάσεις

____________________
[1] http://lists.hellug.gr/pipermail/public/2007/008621.html

[2]

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
===========

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ
----------------------------------

***Παρακαλούμε σιγουρευτείτε ότι αποδέχεστε τους παρακάτω Όρους Χρήσης
και ότι κατανοείτε τις παρακάτω Γενικές Πληροφορίες πριν
εγγραφείτε.***

Ολοκληρώνοντας την εγγραφή μου στο φόρουμ, αποδέχομαι τα παρακάτω:

- Γνωρίζω και αποδέχομαι ότι τα μέλη του φόρουμ είναι αποκλειστικά
υπεύθυνα για το περιεχόμενο που δημοσιεύουν σε αυτό, όπου περιεχόμενο
ορίζεται οτιδήποτε περιεχόμενο δημόσια προσβάσιμο από άλλους,
καταχωρημένο από τους ίδιους τους χρήστες, όπως μήνυμα, υπογραφή ή
οποιαδήποτε πληροφορία είναι καταχωρημένη στο προφίλ,
συμπεριλαμβανόμενων και των εικόνων. Οι διαχειριστές του φόρουμ δεν
έχουν εκ των πραγμάτων την δυνατότητα να επιθεωρούν όλο το περιεχόμενο
που δημοσιεύουν τα μέλη. Ουδεμία δε ευθύνη για αυτές τις δημοσιεύσεις
φέρει η Ένωση Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος ή οποιοσδήποτε άλλος
πέρα από τον συντάκτη τους.

- Κατανοώ ότι το περιεχόμενο που αναρτώ στο φόρουμ είναι δημόσια
προσβάσιμο και δεσμεύομαι πως κάθε δημοσίευση μου θα διέπεται από
σεβασμό προς κάθε πρόσωπο, ιδεολογία και άποψη. Αν θεωρείτε σωστό να
δημοσιεύσετε κάτι που ίσως να είναι προσβλητικό για κάποιον τρίτο,
τότε πρέπει οπωσδήποτε να είστε ευγενικοί, να στηρίζετε επιμελώς τις
δηλώσεις σας με στοιχεία και να είστε πάντα έτοιμοι για μια πιθανή
παρέμβαση από τους διαχειριστές του φόρουμ.

- Δεσμεύομαι ότι θα δημοσιεύω περιεχόμενο μόνο εφόσον έχω το νομικό
δικαίωμα να το πράξω και πως το περιεχόμενο αυτό, θα είναι επίσης
σύμφωνο με την ελληνική νομοθεσία.

- Δεσμεύομαι ότι δεν θα δημοσιεύσω περιεχόμενο με βασικό στόχο το δικό
μου άμεσο ή έμμεσο οικονομικό όφελος, όπως διαφημίσεις, flooding,
chain letters και τακτικές πυραμίδας.

- Γνωρίζω και αποδέχομαι ότι εφόσον ένα μέλος δημοσιεύει περιεχόμενο
που δεν είναι σύμφωνο με τους παρόντες όρους, τότε οι διαχειριστές του
φόρουμ έχουν δικαίωμα, αλλά όχι υποχρέωση, να παρέμβουν διαγράφοντάς
το ή επεξεργάζοντάς το.

- Γνωρίζω και αποδέχομαι ότι αν δεν τηρώ τους παρόντες όρους οι
διαχειριστές του φόρουμ μπορούν να καταργήσουν το λογαριασμό μου και
να λάβουν οποιοδήποτε άλλο νόμιμο μέτρο για να εμποδίσουν περαιτέρω
δικές μου δημοσίευσεις.

- Γνωρίζω και αποδέχομαι ότι οι υπεύθυνοι του φόρουμ θα αποκαλύψουν τα
ελάχιστα αυτά προσωπικά μου στοιχεία τα οποία καταγράφονται κατά τη
λειτουργία του φόρουμ, για παράδειγμα το e-mail, την IP και την ώρα
σύνδεσης, όταν οφείλουν, μόνο βάση νόμου.

- Γνωρίζω και αποδέχομαι ότι ο κωδικός πρόσβασης μου στο φόρουμ είναι
απολύτως μυστικός και προσωπικός και δεσμεύομαι πως δεν θα τον
αποκαλύψω ποτέ σε τρίτο ενώ επίσης δεσμεύομαι πως δεν θα συνδεθώ ποτέ
με τον κωδικό πρόσβασης τρίτου.

- Αποδέχομαι πως οι δημοσιεύσεις μου δεν θα πρέπει να προωθούν
θρησκευτικές αντιπαραθέσεις και, ακολουθώντας το πνεύμα των παραπάνω
όρων, δεν θα περιέχουν ψέματα, διαφημίσεις, δυσφημίσεις, συκοφαντίες,
απειλές ή αισχρολογίες.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
-------------------

- Είναι επιθυμητό η γλώσσα των δημοσιεύσεων σας να είναι κατάλληλη και
για ανήλικο κοινό.

- Κάθε σχόλιο αφότου δημοσιευθεί, "κλειδώνει" και η αλλαγή του δεν
είναι πλέον δυνατή από τον όποιο συντάκτη του, πέρα από το ότι
αντιγράφεται αυτόματα από τις μηχανές αναζήτησης. Παρακαλούμε
σκεφτείτε τι γράφετε πριν πατήσετε στο κουμπί "αποστολή σχολίου"

- Το χιούμορ μας αρέσει αλλά μην υπερβάλλετε, ούτε σε ύφος, ούτε σε ποσότητα.

- Σας παρακαλούμε να ενημερώνεται τους διαχειριστές του φόρουμ στη
διεύθυνση forum at hellug.gr για δημοσιεύσεις που έχετε βάσιμες υπόνοιες
πως παραβιάζουν τους παρόντες όρους. Οι διαχειριστές θα προσπαθήσουν
να τις επιθεωρήσουν το ταχύτερο δυνατό.

- Για δική σας ασφάλεια, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα περίπλοκο
κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό σας, ώστε να αποφευχθεί η παραβίαση
του.

- Το λογισμικό του φόρουμ καταγράφει την διεύθυνση IP σας για κάθε
δημοσίευσή που κάνετε. Επίσης ορίζει ένα cookie, δηλαδή ένα αρχείο
κειμένου που περιέχει κάποιες βασικές πληροφορίες (όπως το όνομά και o
κωδικό σας) στην λανθάνουσα μνήμη του περιηγητή σας. Αυτές οι
πληροφορίες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την διατήρηση της
σύνδεσής σας με το φόρουμ. Το λογισμικό δεν συλλέγει άλλου είδους
πληροφορίες από τον υπολογιστή σας.

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
----------------------------------

***[σχόλιο Νίκου Δήμου: αυτοί οι όροι  αφορούν όλους τους επισκέπτες
σας και όχι μόνο τα μέλη αλλά αυτή τη στιγμή τους έχετε συμπεριλάβει
στους όρους χρήσης για τα μέλη]***

Δεν παρέχουμε κανενός είδους εγγύηση για το περιεχόμενο που έχουν
δημοσιεύσει τα μέλη του φόρουμ. Ο κάθε επιμέρους συγγραφέας του
δημοσιευμένου υλικού είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις δημοσιεύσεις
του και εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις και όχι απαραίτητα τις
απόψεις της Ένωσης Χρηστών και Φίλων Linux Ελλάδος ή των διαχειριστών
του φόρουμ. Είναι αδύνατο για τους διαχειριστές του παρόντος φόρουμ να
επιβεβαιώσουν την εγκυρότητα και τη συμφωνία με τους Όρους Χρήσης όλων
των δημοσιεύσεων.