Google and the Open Handset Alliance Announce Android Open Source Availability

Kostas Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Mon Oct 27 22:10:02 EET 2008

On Mon, 27 Oct 2008 09:09:35 +0200
Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> wrote:

> Kostas Peletidis wrote:
> > [snip]
> >
> > Άν δεν κάνω λάθος το OpenMoko χρησιμοποιεί τον gsmd για να μιλήσει
> > με τo σημαντικότερο κομμάτι ενός GSM τηλεφώνου: την GSM stack.
> > Δυστυχώς δεν βρήκα άλλες low-level πληροφορίες πάνω στο θέμα.
> >
> > Μήπως ξέρει κανείς αν ο κώδικας της stack είναι ανοιχτός;
>
> Ki oute prokeitai na breis.
>
> Gia regulatory logous, to GSM stack einai pio kleisto ki apo par8eno
> streidi. Sthn agora kykloforoun mono etoima modules me ena high-level
> interface tou eidous "call this number", "get/send this SMS", "give
> me the SIM card phonebook entry #n", "RING", ktl ktl.  Otidhpote allo
> peiraxtei sto GSM stack, xreiazetai re-certification gia na perasei
> sthn agora (pali ws meros enos closed module).
>
> Kai einai logiko. Nobody wants you to mess with the GSM protocol
> low-levels.

Auto hksera kai gw kai gi'auto mou fanhke kapws ypervolikos o
isxyrismos oti prokeitai gia open mobile. An o ka8enas mporouse na
kanei camp se live network me peiragmeno UE, pou den perase conformance
tests, 8a ginotan ths trelhs.

Gia thn istoria, telika phra kai epivevaiwsh apo tous openmoko
developers: H stack einai kleisth kai epikoinwnei me ton eksw kosmo me
AT commands (me ton synh8ismeno tropo dhladh).

--
Kostas