Google and the Open Handset Alliance Announce Android Open Source Availability

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Oct 27 09:09:35 EET 2008

Kostas Peletidis wrote:
> [snip]
>
> Άν δεν κάνω λάθος το OpenMoko χρησιμοποιεί τον gsmd για να μιλήσει με
> τo σημαντικότερο κομμάτι ενός GSM τηλεφώνου: την GSM stack. Δυστυχώς
> δεν βρήκα άλλες low-level πληροφορίες πάνω στο θέμα.
>
> Μήπως ξέρει κανείς αν ο κώδικας της stack είναι ανοιχτός;

Ki oute prokeitai na breis.

Gia regulatory logous, to GSM stack einai pio kleisto ki apo par8eno
streidi. Sthn agora kykloforoun mono etoima modules me ena high-level
interface tou eidous "call this number", "get/send this SMS", "give me
the SIM card phonebook entry #n", "RING", ktl ktl.  Otidhpote allo
peiraxtei sto GSM stack, xreiazetai re-certification gia na perasei sthn
agora (pali ws meros enos closed module).

Kai einai logiko. Nobody wants you to mess with the GSM protocol
low-levels.