Αγορά μνήμης

Karaoulis Marios karaouli at geo.auth.gr
Thu Oct 23 12:22:04 EEST 2008

Apollon Oikonomopoulos wrote:

> Πλέον για τους περισσότερους (αν όχι όλους) τους κατασκευαστές, οι
> μνήμες και οι σκληροί δίσκοι θεωρούνται user-replaceable parts, ως εκ
> τούτου η αντικατάστασή τους δεν ακυρώνει την εγγύηση. Ωστόσο, για να
> είσαι 100% σίγουρος, στείλε ένα e-mail στην HP και ρώτα τους. Στη
> συνέχεια, αν αυτός που σου είπε ότι απαιτείται μνήμη της HP είναι η
> «αντιπροσωπεία» ή κάποιο κατάστημα, πήγαινε δειξ' τους το μήνυμα και
> τριξ' τους λίγο τα δόντια τα δόντια.
>
> Πάντως, από το site της HP [1][2] προκύπτει ότι τη μνήμη μάλλον μπορείς
> [...]
Ναι αλλά έτσι που το λέει

if a problem occurs with your system that is found to originate from the
use of a non-HP option

πως θα αποδείξω ότι αν κάει το motherboard ότι δεν φταίει η μνήμη?

Αυτός που μου είπε να πάρω από infoquest, είναι απλό μαγαζί λαινικής
οπότε δεν είχε κανένα συμφερόν να με διώξει....

Μίλησα τηλεφωνικά με infoquest. Αρχικά μίλησα με δυο διαφορετικούς
τεχνικούς (Θεσσαλονίκη και Αθήνα), οι οποίοι μου είπαν οτι δεν ξέρουν τι
ισχύει.

Μετά όμως με πήρε πωλήτρια της infoquest και ανάφερε ότι δεν έχουν
διαθέσιμη και να αγοράσω μια του εμπορίου (kingston) που πουλάει το
μαγαζί που συνεργάζονται (you.gr). Σε ερώτηση μου τι θα γίνει με την
εγγύηση, είπε ότι δεν υπάρει πρόβλημα.

--
MARIOS KARAOULIS
Phd. Student