Αγορά μνήμης

Apollon Oikonomopoulos apoikos at csl.mech.ntua.gr
Thu Oct 23 12:09:22 EEST 2008

On 15:24 Wed 22 Oct     , Karaoulis Marios wrote:
> Το πρόβλημα που έχω δεν έχει να κάνει με linux, αλλά δεν ξέρω που αλλού
> να ρωτήσω.
>
> Έχω ένα laptop της HP με επέκταση εγγύησης (έχω άλλα 2.5 χρόνια
> υπόλοιπο). Θέλω να αναβαθμίσω την μνήμη σε 4GB.
>
> Το κόστος αν αγοράσω μνήμη από εμπόριο είναι περίπου 30 ευρώ τα 2GB.
> Αλλά μου είπαν ότι αν βάλω την μνήμη, θα χάσω την εγγύηση.

Πλέον για τους περισσότερους (αν όχι όλους) τους κατασκευαστές, οι
μνήμες και οι σκληροί δίσκοι θεωρούνται user-replaceable parts, ως εκ
τούτου η αντικατάστασή τους δεν ακυρώνει την εγγύηση. Ωστόσο, για να
είσαι 100% σίγουρος, στείλε ένα e-mail στην HP και ρώτα τους. Στη
συνέχεια, αν αυτός που σου είπε ότι απαιτείται μνήμη της HP είναι η
«αντιπροσωπεία» ή κάποιο κατάστημα, πήγαινε δειξ' τους το μήνυμα και
τριξ' τους λίγο τα δόντια τα δόντια.

Πάντως, από το site της HP [1][2] προκύπτει ότι τη μνήμη μάλλον μπορείς
να την αντικαταστήσεις, αλλά φυσικά δεν ευθύνεται η HP για τυχόν βλάβες
που μπορεί να προκαλέσει η μνήμη που θα βάλεις (λέμε τώρα).

/Απόλλων

[1] http://h40059.www4.hp.com/warranty/information/faq.php#31
[2] http://tinyurl.com/5m2b4y (ήταν 184 χαρακτήρες το πρωτότυπο...)