Αγορά μνήμης

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu Oct 23 11:20:57 EEST 2008

marios wrote:
> Το πρόβλημα που έχω δεν έχει να κάνει με linux, αλλά δεν ξέρω που
> αλλού να ρωτήσω.
>
> Έχω ένα laptop της HP με επέκταση εγγύησης (έχω άλλα 2.5 χρόνια
> υπόλοιπο). Θέλω να αναβαθμίσω την μνήμη σε 4GB.
>
> Το κόστος αν αγοράσω μνήμη από εμπόριο είναι περίπου 30 ευρώ τα 2GB.
> Αλλά μου είπαν ότι αν βάλω την μνήμη, θα χάσω την εγγύηση.
>
> Άρα πρέπει να αγοράσω μνήμη "εγγεκριμένη" από HP που την πουλάει μόνο
> η infoquest. Η εταιρία δεν έχει και πρέπει να παραγγείλουν. Από το
> αμερικάνικο site της HP, η τιμή για το 1GB κάνει 264.86 $ (δεν έχει
> τιμή για τα 2GB).

> [...]

H γνωστή 'παράγκα' των service depts...
Στην πράξη, το ερώτημα είναι: Αν βάλεις μνήμη εμπορίου, και όταν χαλάσει
την βγάλεις και τους το πας, θα το καταλάβουν; Έχει κάποια ταινία ασφαλείας;

Το δε ερώτημα με το linux και την εγγύηση, απαντιέται με το ότι αν
μπορούν να βρουν μια δικαιολογία για να σου κάνουν τη μέρα πιο δύσκολη
από όσο ήδη έγινε όταν χάλασε το laptop σου, θα το κάνουν... Κάνε ένα
ghost/clonezilla το σύστημα πριν του βάλεις linux, και όταν έρθει η
δύσκολη στιγμή, προσπάθησε να τους το πας σε όσο πιο 'standard'
κατάσταση μπορείς...

Γ.