marios marios_hellas_23 at yahoo.gr
Thu Oct 23 08:56:46 EEST 2008

Το πρόβλημα που έχω δεν έχει να κάνει με linux, αλλά δεν ξέρω που αλλού
να ρωτήσω.

Έχω ένα laptop της HP με επέκταση εγγύησης (έχω άλλα 2.5 χρόνια
υπόλοιπο). Θέλω να αναβαθμίσω την μνήμη σε 4GB.

Το κόστος αν αγοράσω μνήμη από εμπόριο είναι περίπου 30 ευρώ τα 2GB.
Αλλά μου είπαν ότι αν βάλω την μνήμη, θα χάσω την εγγύηση.

Άρα πρέπει να αγοράσω μνήμη "εγγεκριμένη" από HP που την πουλάει μόνο η
infoquest. Η εταιρία δεν έχει και πρέπει να παραγγείλουν. Από το
αμερικάνικο site της HP, η τιμή για το 1GB κάνει 264.86 $ (δεν έχει τιμή
για τα 2GB).

Ερώτηση, αν βάλω μνήμη εμπορίου θα χάσω πράγματι την εγγύηση?
Και αν αργότερα χαλάσει και δουν ότι έχω βάλει linux, θα έχω πάλι
πρόβλημα με εγγύηση?
Έχει κανείς αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν?