syngentrotikes katastaseis

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Oct 15 11:18:31 EEST 2008

On Wednesday 15 October 2008, Γιώργος Πάλλας wrote:

> Ποιος ξέρει τι παίχτηκε... Το zip το δημιούργησες μέσα από το applet
> που δίνει το gsis; Εγώ πάντως χρησιμοποιώντας το java applet που

[snip...]

Από όλα αυτά που λέτε προκύπτει πως είτε το zip ήταν προβληματικό κατά
τη δημιουργία του (mime/type, zip headers, encoding), δηλαδή bug του
software που το δημιούργησε (compression),

είτε υπάρχει πρόβλημα κατά τη λήψη του από το software που αναλαμβάνει
να το ανιχνεύσει (mime/type, zip headers, encoding), να το αποθηκεύσει
(IO) ή/και να το αποσυμπιέσει (extraction), δηλαδή bug στο site τους.

Δε νομίζω πως έχει να κάνει με τον browser, όλοι με http post μέθοδο
στέλνουν το αρχείο για ανέβασμα .....

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?