syngentrotikes katastaseis

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Wed Oct 15 10:48:43 EEST 2008

Lefteris Dimitroulakis wrote:
> Στις Tuesday 14 October 2008 19:09:47 ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> sk07.zip
> Λάβε όμως υπ΄ όψιν σου πως με IE το ίδιο αρχείο έφυγε κανονικά.

Ποιος ξέρει τι παίχτηκε... Το zip το δημιούργησες μέσα από το applet που
δίνει το gsis; Εγώ πάντως χρησιμοποιώντας το java applet που δίνει το
gsis, και μετά στέλνοντας το αρχείο με iceweasel δεν αντιμετώπισα κανένα
πρόβλημα... Το ότι ασχολήθηκαν πάντως με χρήστες άλλων λειτουργικών
είναι μεγάλο συν.

G.