Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Oct 11 16:07:07 EEST 2008

Michael Iatrou wrote:

> Ο πληθυντικός δεν συσχετίζει την άποψη με τον HELLUG, πόσο μάλλον με την
> ολότητα του. Όταν εκπροσωπείς κάποιον άλλον πέρα από τον εαυτό σου,
> οφείλεις να το δηλώνεις ρητά. Σε αυτή την περίπτωση δεν έγινε κάτι τέτοιο
> και συνεπώς ο πληθυντικός εκλαμβάνεται σαν εκφραστικό μέσο για υπερβολή.

Επειδή προβλέπω ότι θα το κουράσουμε το συγκεκριμένο θέμα, αν και
διαφωνώ με το παραπάνω, δεν θα απαντήσω. Παρακαλώ να μην ληφθεί ως
αδυναμία, αλλά να θεωρηθεί ότι γίνεται για την εξοικονόμηση του χρόνου.

> Όχι, όπως επίσης δεν έχω κάνει εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς, γιατί δεν είμαι
> καρδιοχειρουργός. Μερικά πράγματα καλύτερα να τα κάνουν αυτοί που ξέρουν.

> Η αναγνώριση του κόπου αποδίδεται ή αγνοείται, ανάλογα με πολλούς
> παράγοντες, μερικοί εκ των οποίων το ιστορικό, η προδιάθεση και το
> γενικότερο κλίμα μεταξύ των εμπλεκομένων. Κανά δύο άλλοι είναι η παιδεία
> και η ευγένεια.

Όχι. Ειδικά όταν το αποτέλεσμα του κόπου, τον οποίο θεωρώ δεδομένο,
προσφέρεται αφιλοκερδώς, επιβάλλεται ένα ευγενικό "ευχαριστώ". Σκέψου
αυτό το απλό πράγμα πόσο χρόνο θα γλίτωνε από πολλούς που γράφουν ή
διαβάζουν στο/το συγκεκριμένο thread.

Για παράδειγμα:

Κύριε/Κυρία Τάδε,
Ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε. Οι προτάσεις σας θα
διαβιβαστούν στην διαχειριστική ομάδα του φορουμ και, αν κριθεί
αναγκαίο, θα γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις στους υπάρχοντες όρους χρήσης.

Πού στο διάολο είναι το δύσκολο;

> μια άλλη. Και υπάρχει και το «τόσο σημαντικό ώστε να αποτελέσει αφορμή να
> χαρακτηριστεί τυφλά *ανίκανος* ένα τσούρμο κόσμος.»

Έχω την εντύπωση ότι δεν τίθεται κανένα θέμα ανικανότητας. IIRC, και η
ίδια η διαχειριστική ομάδα του φορουμ είχε πει ότι στους όρους χρήσης
δεν είχε δοθεί μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια και ότι κάποια στιγμή θα
έπρεπε να ξαναδουλευτούν.

Προσωπικά, δεν με απασχολεί το ζήτημα, γι αυτό άλλωστε είμαι γραμμένος
στο φορουμ.

> Το συμπέρασμα που βγάζω διαβάζοντας το παραπάνω είναι ότι βγάζεις εύκολα
> συμπεράσματα.

Δηλαδή τι θα έπρεπε να γίνει; Να τα διαβάσω 10 φορές, να κρατήσω
σημειώσεις, να βγάλω πόρισμα και μετά να γράψω απάντηση;

> Επιπλέον πιστεύω ότι η Python με τα triple double quotes αντιστάθμισε σε
> ασχήμια όλες τις άλλες κομψές επιλογές που έκανε ως προς το syntactic
> sugar.

Θα χαιρόμουν αν μου έδειχνες πώς θα έκανα κάτι καλύτερο με το
thunderbird, χωρίς να χάσω μισή ώρα.