Πρόταση βελτίωσης των όρων χρήσης του hellug forum

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sat Oct 11 09:43:49 EEST 2008

Michael Iatrou wrote:

> Είναι μάλλον άστοχη μια ρητορική ερώτηση που έχει προφανή απάντηση
> διαφορετική από την υπονοούμενη.
> Στη περίπτωση μας η προφανής απάντηση είναι: Η ελευθερία του λόγου.

Στην προκειμένη περίπτωση, η προφανής απάντηση είναι λάθος, καθώς η
χρήση πρώτου πληθυντικού υποδηλώνει ότι τοποθετείται εκπροσωπώντας και
τα υπόλοιπα μέλη του HELLUG. 'Ελευθερία του λόγου' και 'εκπροσωπώ τους
άλλους' δεν κολλάνε.

Έχεις κάτσει ποτέ να γράψεις νομικό κείμενο χωρίς να είσαι νομικός; Σε
πληροφορώ ότι διαφέρει πολύ από το να γράφει κανείς ένα σχόλιο στο
slashdot. Πρέπει να χαρακτηρίζεται από σαφήνεια, ακρίβεια, γνώση μέρους
των νόμων που ισχύουν και απαιτεί πολύ ψάξιμο και χρόνο. Ειδικά όταν
γίνεται για λογαριασμό άλλων, στους οποίους προσφέρεται αφιλοκερδώς,
τότε αξίζει τουλάχιστον την αναγνώριση του κόπου.

Δεν έχω δει το κείμενο. Μπορεί να είναι καλό ή όχι.

Διάβασα χθες όλο το thread και το συμπέρασμα που έβγαλα, ειδικά μετά από
σχόλια του τύπου:

"""
Sthn teliki, les kai diabazei kanenas tous orous xrhshs sta forums.
Proswpika pote den to ekana, ligo polu ta do's and don'ts einai ta idia
se ola ta forums pou sebontai ton eauto tous. Ta upoloipa einai apla
filologia.
"""

ήταν ότι το κείμενο με τις προτάσεις απορρίφθηκε επείδή ή όλη κίνηση
ξεπερνάει τα στενά πλαίσια που ορίζει ο "ωχβρεαδερφισμός".