βοήθεια με fonts σε thunderbird

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Oct 9 20:00:06 EEST 2008

Ένα πράγμα που με ταλαιπωρούσε από την αρχή στο debian και μέχρι τώρα
δεν κατάφερα να βρω λύση, είναι τα fonts στο thunderbird. Οταν ανοίγω να
γράψω νέο email στα ελληνικά, σε utf-8 βλέπω κάτι σαν αυτό:

http://sweng.csd.auth.gr/~gpall/i/fonts.png

Η γραμματοσειρά είναι απαίσια: άλλα γράμματα παχιά, άλλα λεπτά... Αυτή
εντωμεταξύ είναι η default κατάσταση σε debian-KDE. Είχα σκεφτεί μήπως
έχω κάποια λάθος ρύθμιση, αλλά σε ένα φρεσκοστημένο debian+KDE, ο
thunderbird δείχνει ακριβώς έτσι τα γράμματα. Δεν μπορώ να βγάλω άκρη,
και μάλιστα ό,τι και να θέσω στο
thunderbird->preferences->display->fonts, δεν μεταβάλλεται ούτε στο
ελάχιστο η γραμματοσειρά.

Από την άλλη στο eee μου που έχω ubuntu+gnome, οι γραμματοσειρές παντού
είναι πανέμορφες. Θέλω και στο debian - μπορώ; :-P

Ξεψάχνισα το γκούγκλη και όλο πέφτω πάνω σε κάτι αρχαία how-to του
2000... Κανένας με debian+kde; Ρικούδη;

Στέλνω και τις ρυθμίσεις του kde μήπως βοηθήσουν: Αntialiasing enabled,
force fonts dpi disabled, και όλα τα από πάνω (general, fixed width,
toolbar, menu, etc), ό,τι και να βάλω δεν αλλάζει στο παράθυρο του
thunderbird τίποτα... θα το σπάσω! Σχετίζονται όλα αυτά άραγε και με το
xorg.conf; Θέλει κάποιος με debian+kde να μου στείλει το xorg.conf του;

Ευχαριστώ για όποια βοήθεια...
Γ.