Re: mount point ενός flash

basOS G noxelia at gmail.com
Thu Oct 9 18:45:04 EEST 2008

Εχω τη λύση νομίζω μιας και με ειχε απασχολήσει το θέμα. Χρησιμοποιείς σαν
βάση το usbmount. Ενα util για να κανει αυτόματο mount των συσκευών usb μεσω
udev. Το usbmount μοντάρει ένα φλασακι σε ένα δικό του κατάλογο /mnt/usb0
πχ.
Με τα παρακάτω κάθε φορά που θα βάζεις ένα συγκεκριμένο device (δηλ. με UUID
ή/και LABEL γνωστά) θα γίνεται mount σε ενα φάκελο τυχαίο απο το usbmount
αλλα επιπλέον θα δημιουργείται ενα symlink της αρεσκίας σου σε αυτον το
φάκελο..

http://usbmount.alioth.debian.org/
Οδηγίες υπαρχουν μέσα στα scripts...

Παρεπιμπτόντος εδω και καιρό δεν τα χρησιμοποιω μιας και το gnome με το hal
μετα απο καποιο update εκαναν κατι μαγικά και μονταρουν αυτόματα τα φλασακια
στο /media/$PARTITION_LABEL ...