mount point ενός flash

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Thu Oct 9 17:07:51 EEST 2008

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Πεμ 09 Οκτ 2008, ο/η V13 έγραψε:

> Όχι, δεν είναι αυτό που θέλω.
> Δε θέλω να το κάνω χειροκίνητα mount το flash μου.
> Φυσιολογικά τα flashάκια γίνονται αυτόματα mount, υποθέτω με κάποιο udev
> rule - δε θέλω εγώ να πειράξω κάτι εκει.
>
> Απλώς θέλω το link (αν γίνεται) να δείχνει σε φάκελο του *συγκεκριμένου*
> flash, ανεξαρτήτως mount point και ανεξάρτητα αν τυχον εγώ έχω κάτι άλλο στο
> συγκεκριμένο mount point. Πως να το πω:
>
> /home/bones/foufoutos -> /{ID του φλασακίου μου}/foufoutos
>
> και όχι /home/bones/foufoutos -> /{mount point}/foufoutos

Τι εννοείς με αυτό; Τι είναι το ID του φλασακίου σου;

Και πως ακριβώς θα μπορείς να δεις ένα αρχείο εάν δεν πας να το
προσπελάσεις από το mount point ?

> Δε ξέρω αν αυτό μπορεί να γίνει με UUID ή κι αν μπορεί να γίνει. Ουσιαστικά το
> ερώτημα είναι αν ένα symlink είναι αναγκασμένο να δείχνει πάντα κάποιο
> συγκεκριμένο directory μες στην ιεραρχία του filesystem, ή αν έχει τη
> δυνατότητα να δείξει σε ένα folder ενός συγκεκριμένου device.

Γενικά τα symlinks δεν υποστηρίζουν αυτή την συμπεριφορά. Δεν έχουν
δηλαδή δυναμικές δυνατότητες. Λέγοντας αυτό υπήρχε για τον 2.2 και τον
2.4 ένα patch το οποίο υποστήριζε dynamic symlinks με στατικούς όμως
κανόνες(οπως uid,gid equality). Δεν νομίζω όμως πως
1) μπήκε ποτέ στον πυρήνα
2) Θα έκανε ούτως η άλλως αυτό που θες

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074