Re: ICY BOX IB-NAS4220-B & κολλήματα [ solved]

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri Oct 3 11:28:42 EEST 2008

> Τελικά το πρόβλημα όπως φαίνεται λύθηκε. Επρόκειτο για προβληματικό δίσκο ο
> οποίος προκαλούσε γενική δυσλειτουργία στο κουτί.
> Το αρνητικό  με το NAS ήταν ότι δεν μπορούσε να καταγράψει κάπου αυτή την
> προβληματική συμπεριφορά και μόνο όταν ο δίσκος άφησε ολοκληρωτικά τον
> μάταιο
> τούτο κόσμο πήρε χαμπάρι τι του συνέβαινε....
>
> Αντικατέστησα τους δίσκους και δείχνει να ανταποκρίνεται σύμφωνα με τις
> προδιαγραφές του.

Δεν μου φαίνεται και τόσο αξιόπιστο μηχάνημα... Κανονικά θα έπρεπε να σε
προειδοποιήσει
ότι ο δίσκος υπολειτουργεί (degrated) και ότι θα πρέπει να γίνει άμεσα
αντικατάστασή του.

Η προειδοποίηση συνήθως σε NAS συστήματα υπάρχει μέσω του web περιβάλλοντος
του
που σου προσφέρει το λειτουργικό και στην καρτέλα κατάστασης λειτουργίας των
δίσκων.

Αλλιώς δεν έχει νόημα το raid...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"