ICY BOX IB-NAS4220-B & κολλήματα [ solved]

Nikos Ladis ndladis at otenet.gr
Fri Oct 3 10:41:22 EEST 2008

On Thursday 02 October 2008 13:51:52 Stavros Temertzidis wrote:
> Αναβάθμιση του λειτουργικού του λογικά θα πρέπει να γίνεται (embeded
> έτσι;). Οπότε δες εάν έχεις την τελευταία έκδοση του λειτουργικού του,
> μήπως και διορθώνει κάποια bugs που μπορεί να έχει.
>
> Στη θέση σου δεν θα αγόραζα μια τέτοια συσκευή.
> Για παράδειγμα στο σπίτι μου έχω στημένο έναν παλιό υπολογιστή P4 με
> compact flash για boot driver με μια συστοιχία δίσκων 500gb raid 1. Το
> μηχάνημα αυτό τρέχει FreeNAS.
>
> Σε τέτοιες περιπτώσεις εάν δεν σου κάνει το λειτουργικό, το αλλάζεις και
> βάζεις κάτι άλλο. Έχεις τη δυνατότητα της επιλογής. Ενώ στο κλειστό
> [...]

Καλημέρα,

Δεν έχεις άδικο αλλά όταν υπεισέρχονται διάφοροι περιορισμοί, τότε υποχρεωτικά
κοιτάς και τέτοιες λύσεις...

Τελικά το πρόβλημα όπως φαίνεται λύθηκε. Επρόκειτο για προβληματικό δίσκο ο
οποίος προκαλούσε γενική δυσλειτουργία στο κουτί.
Το αρνητικό  με το NAS ήταν ότι δεν μπορούσε να καταγράψει κάπου αυτή την
προβληματική συμπεριφορά και μόνο όταν ο δίσκος άφησε ολοκληρωτικά τον μάταιο
τούτο κόσμο πήρε χαμπάρι τι του συνέβαινε....

Αντικατέστησα τους δίσκους και δείχνει να ανταποκρίνεται σύμφωνα με τις
προδιαγραφές του.

Ευχαριστώ

Μ.Φ.Χ.
Νίκος Λαδής