Ubuntu forums

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Wed Oct 1 15:46:55 EEST 2008

on 10/01/2008 03:04 PM Giannis Papaioannou wrote the following:

> ..
>
> (WAY OUT OF TOPIC)
> Επειδή απάντησα στο context του thread, χωρίς να συμπεριλάβω το ατυχες
> παράδειγμα, δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Βασικά απαντούσα σε αυτό:

> Το παράδειγμα είναι ατυχές, αφού ο σκοπός του να έχεις περισσότερη
> πελατεία δεν μπορεί να θεωρηθεί ιερός. Το να σώσεις όμως έναν λαό
> δολοφονώντας τον δικτάτορα μπορεί να θεωρηθεί ιερός σκοπός (από πολλούς)
> και άρα το μέσο 'δολοφονία' να "αγιασθεί".
Δεν τίθεται θέμα  περί του αν μπορούμε να εφαρμόσουμε το "ο σκοπός
αγιάζει τα μέσα" σε κάθε περίπτωση. Φυσικά και όχι. :-)
> (/WAY OUT OF TOPIC)
>
> τεσπα. Όπως συμφωνούμε στα υπόλοιπα, δεν είναι θέμα ιερού σκοπού.
Δεν κατάλαβες! Το να μην δίνω ένα ποσοστό από τα λεφτά μου (που μου
παίρνει το δημόσιο) στη M$, αλλά να τα αξιοποιώ κάπως αλλιώς, είναι για
μένα ιερός σκοπός. :-)
Το ιερός δεν σημαίνει, ότι βάζουμε όλα τα ιερά και όσια στο ίδιο καλάθι,
βέβαια. :-)
Αλίμονο.

> Είναι πιο περίπλοκο από αυτό. Και δεν μιλάμε για μια μικρομεσαία
> επιχείρηση, αλλά για ένα κράτος. Η Μ$ έχει το μέγεθος για να συνάψει
> τέτοιες συμφωνίες και είμαι σίγουρος πως ό,τι κακό ακολουθήσει, την
> ευθύνη θα την έχει το κράτος και όχι η Μ$.

Συμφωνούμε λοιπόν. :-)