Ubuntu forums

Giannis Papaioannou jhn at hellug.gr
Wed Oct 1 15:04:02 EEST 2008

nikos roussos wrote:
> On Wed, 01 Oct 2008 11:04:26 +0300
>
> είναι λίγο αντιφατικά αυτά μεταξύ τους. πρώτα βγάζει ένα σκοπό κακό
> και ανίερο και μετά μας λες πως αυτές οι έννοιες είναι για παραμύθια.

..
> μεγαλύτερη διείσδυση από άλλες διανομές τότε κάτι έχουμε καταλάβει
> λάθος. sorry αλλά ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.

(WAY OUT OF TOPIC)
Επειδή απάντησα στο context του thread, χωρίς να συμπεριλάβω το ατυχες
παράδειγμα, δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Βασικά απαντούσα σε αυτό:

Το παράδειγμα είναι ατυχές, αφού ο σκοπός του να έχεις περισσότερη
πελατεία δεν μπορεί να θεωρηθεί ιερός. Το να σώσεις όμως έναν λαό
δολοφονώντας τον δικτάτορα μπορεί να θεωρηθεί ιερός σκοπός (από πολλούς)
και άρα το μέσο 'δολοφονία' να "αγιασθεί".
(/WAY OUT OF TOPIC)

τεσπα. Όπως συμφωνούμε στα υπόλοιπα, δεν είναι θέμα ιερού σκοπού.

Thanasis wrote:
> Καμμία αντίρρηση. Μήπως πιστεύεις ότι η M$ θα τηρήσει αυτά τα SLA από
>  λόγους ηθικής υποχρέωσης; Δώσ`της Service level agreement, άλλο που
> δεν θέλει! Λεφτά να παίρνει !

Είναι πιο περίπλοκο από αυτό. Και δεν μιλάμε για μια μικρομεσαία
επιχείρηση, αλλά για ένα κράτος. Η Μ$ έχει το μέγεθος για να συνάψει
τέτοιες συμφωνίες και είμαι σίγουρος πως ό,τι κακό ακολουθήσει, την
ευθύνη θα την έχει το κράτος και όχι η Μ$.

--
JHN