Linux-greek-users Digest, Vol 65, Issue 26

Thanasis thanasis at asyr.hopto.org
Wed Oct 1 09:28:13 EEST 2008

on 10/01/2008 12:37 AM Alexandros Kosiaris wrote the following:
> Thanasis wrote:
>
> Θα προσπαθήσω να μαζέψω τα διάφορα e-mail σου σε μία απάντηση για να
> μην σπαμμάρω τσάμπα.

> καταλαβαίνει.
>
> Κακώς κακίστως δεν σας ενδιαφέρει(άσε που αυτά είναι δικά σου λόγια
> και προφανώς κανενός άλλου). Πάντα πρέπει να παίρνεις ιδέες από τους
> ανταγωνιστές ώστε να γίνεσαι καλύτερος.
>
> Οσο για την ασφάλιση του χρήστη από το UNIX(δεν είναι ακριβώς ασφάλιση
> αλλά περισσότερο θα έλεγα απόκρυψη) μην ανησυχείς θα καταλάβεις. Θα
> πάρει χρόνο και προσπάθεια από την πλευρά σου αλλά θα συμβεί που θα πάει.
¶αααα..., να πάρουμε ιδέες απόκρυψης...χμμ...καλή σκέψη σε opensource
....χμμμ... μήπως αυτά... που παίρνεις έχουν λήξει; :-)

> Και αυτό το συμπέρασμα το έβγαλες φαντάζομαι από την εκτενή σου έρευνα
> στην ιστορία των λειτουργικών συστημάτων γενικώς και των λειτουργικών
> συστημάτων Windows γενικότερα αλλά και προφανώς από κάποια πρόσφατα
> στατιστικά που άντλησες από;
Μαντικές ικανότητες, άνευ χόρτου :-)

> Θα σε αφήσω μόνο σου να κάνεις debunk αυτό το myth. Έχεις δικαίωμα για
> ένα τηλεφώνημα/την βοήθεια του κοινού και των mythbusters.
>
> Α και μην το παίζεις πυθία. Η πείρα έχει δείξει ότι μπορείς να γίνεις
> πάρα πολύ άσχημα ρεζίλι.
Έγινα; :-)

> [...]
> τους πάντες. Θα κέρδιζε μεν πολλά το δημόσιο μακροχρόνια από την
> συντήρηση αλλά όταν τα πάντα αυτή την στιγμή στην χώρα γίνονται με
> έργα από τα ΚΠΣ που δεν επιτρέπουν να χρησιμοποιούνται τα κονδύλια του
> για συντήρηση των υποδομών παρά μόνο για ανάπτυξη τι ακριβώς περιμένεις;

> Και βέβαια παραμένει το γεγονός ότι σε καταλαβαίνουμε μεν αλλά το
> γήπεδο αλλιώς ξεκίνησε να χρησιμοποιείται στην συζήτηση και αλλού
> πετάχτηκες εσύ χρησιμοποιώντας το μεταφορικά. Οπότε στο μέλλον αν μας
> έκανες την χάρη να μην πηδάς από το ένα θέμα στο άλλο θα ήταν

Καλά τα λές, ίσως για ιστορική αναδρομή, είναι μια άποψη... :-)
Αλλά αφού δεν το πιάνεις αυτό που θέλω να πώ, άστο..δεν πειράζει. Ότι
κατάλαβες κατάλαβες και ότι κατάλαβε ο καθένας από την λίστα. Πιστεύω
ότι κάτι πήραμε όλοι από αυτή την συζήτηση, έστω και σε πνεύμα αστείων,
ή ευχολογίων, ή ιστορικής αναδρομής, ή whatever ... :-)
Είπαμε, όλες οι ιδέες και κριτικές είναι καλοδεχούμενες και το αστείο
χρειάζεται, καλό κάνει! :-)