Re: Ανακοίνωση κυκλοφορίας του Fedora 10

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Nov 26 08:42:37 EET 2008

Στις 26 Νοέμβριος 2008 2:55 πμ, ο χρήστης Dimitris Glezos
<dimitris at glezos.com> έγραψε:
> Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν μπορεί να συντηρείται επ' άπειρον μια
> τέτοια επιλογή. Κάποια στιγμή θα γίνει dropped. Το Fedora δεν είναι το μόνο
> που το έκανε, και γενικώς οι διανομές βλέπουν τι κάνουν και οι υπόλοιπες πριν
> αποφασίσουν κάτι τέτοιο.

Σωστό. Μη κοροϊδευόμαστε. Ως και το Slackware πρόκειται να βγεί με
KDE4, έχει δεσμευτεί ο Patrick Volkerding. Η μόνη εξαίρεση φαίνεται
πως θα είναι το Debian Stable - ακόμη και σε δύο χρόνια από τώρα να
βγεί, πάλι KDE3 θα έχει.

> Η εικόνα πάντως που έχω σχηματίσει είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό από χρήστες
> KDE το έχουν γυρίσει σε KDE 4. Μπορεί να κάνω λάθος όμως γιατί δεν είμαι
> χρήστης KDE.

Και γω που είμαι, μόνο για εμένα μπορώ να πω, όχι για τους άλλους.
Παραμένω στο KDE3 για τη δουλειά μου (αλλά και συχνά παίζω με το 4 σε
ένα άλλο partition).

> Θα κρίνουμε από τη θύελλα αντιδράσεων στον Πλανήτη, και κατά
> πόσον κάποια άτομα θα step up για να να βγουν πακέτα για KDE 3 (κάτι που
> ενδεχομένως όπως ανέφερα πιο πάνω να απαιτεί αρκετό hacking).

ΚΑ-ΝΕ-ΝΑΣ. Δε θα βγεί κανένας, μόνο και μόνο γιατί η νέα Qt4 είναι
τόσο μεγάλο improvement σε σχέση με την Qt3 που οποιοδήποτε
οπισθοδρόμηση ισοδυναμεί με αυτομαστίγωμα για τον developer. Από κει
και πέρα, ο τρόπος που έχει στηθεί το ίδιο το KDE4 προσφέρει
περισσότερη προοπτική. Είναι θέμα χρόνου να φτάσει κάποια στιγμή όλο
το featureset του KDE3, και να το πάει και πολύ, πολύ πιο πέρα.

Πάντως Δημήτρη αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, με έπεισες να το
δοκιμάσω το Fedora 10. Πλην όμως (μέχρι χθες το βράδυ) δεν είχε βγεί
στο mirror της Κρήτης (κανένα από τα ISOs του 10, το dir ήταν άδειο).
Δοκίμασα και με 2-3 άλλα mirrors, αλλά κανένα δεν το είχε. Πες τους
εκεί στο project οτι καλός ο ενθουσιασμός και η βιασύνη, αλλά πριν
βγεί το release announcement καλό είναι να... υπάρχει το release στους
mirrors, γιατί αλλιώς είναι major turn away για τους χρήστες. Εγώ θα
επιμείνω και θα το κατεβάσω, οι περισσότεροι όμως δε θα το κάνουν.

Θοδωρής