Wanted: Free shell account

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Nov 19 16:26:59 EET 2008

Theodore Lytras wrote:
> Στις 19 Νοέμβριος 2008 1:22 μμ, ο χρήστης Christos Ricudis
> <ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:

> [snip, snip]

> Καμμία αντίρρηση, ιδιαίτερα ως προς το τελευταίο. Όμως εσύ δεν
> αναφέρεσαι στην αλήθεια του ισχυρισμού,

Ουδεποτε αμφισβητησα την λογικη αληθεια του ισχυρισμου του Raymond. Το
"δεν ισχυει" δεν το ειπα σε επιπεδο λογικης συνεπειας.

Αμφισβητησα το κατα ποσον αυτος ο ισχυρισμος αποτελει οντως κυριαρχη
πρακτικη στο open source development.

> αναφέρεσαι στο που οδηγεί το
> μοντέλο που ευαγγελίζεται (δηλαδή το opensource μοντέλο). Και πάλι δε
> διαφωνώ μ'αυτά που λες: όντως μπορεί θεωρητικά να οδηγήσει σε
> "περισσότερες απροσεξίες", και πρακτικά σε κάποια projects φαίνεται
> αυτό.
>
> Όμως εξίσου μπορει θεωρητικά να οδηγήσει σε καλύτερο κώδικα, και είμαι
> σίγουρος οτι και στην πράξη θα υπάρχουν και projects (και θα ξέρεις
> και εσύ τέτοια) με άψογα γραμμένο κώδικα. Γιατί? Διότι όταν υπάρχει
> κοινότητα, και κάποιος κάνει τσαπατσουλιές, η υπόλοιπη κοινότητα θα
> του την πει.

Αρα η δικια σου υποθεση εργασιας παταει πανω στη ντροπη, ενω η δικια μου
υποθεση εργασιας παταει πανω στη βαρεμαρα. Για μαντεψε τωρα ποιος απο
τους δυο μηχανισμους ειναι ισχυροτερος, ειδικα στο περιβαλλον χωρις την
εξωτερικη πιεση της κριτικης που ευαγγελιζονται τωρα τελευταια μερικες
εκκλησιαζουσες νοτιοαφρικανες :>

Προφανως και υπαρχουν projects με αψογα γραμμενο κωδικα. Το ερωτημα
ειναι, τι τα *οδηγει* προς εκεινη την κατευθυνση; Ο σχεδιασμος; Το
'χτενισμα'? Το peer review? Ο τυχαιος παραγοντας της ικανοτητας των
developers που αποφασιζουν ν'ασχοληθουν μαζι τους;

> Η αναλογία τσαπατσούλικων/καλογραμμένων project εξαρτάται κάθε φορά
> από τα community skills του ακολουθεί ο maintainer τους, και από άλλες
> παραμέτρους.
>
> Δε συμφωνείς?

Συμφωνω, απλα δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι τοσο τραγικη η διαφορα
αποτελεσματος μεταξυ του open source μοντελου αναπτυξης, και του
παραδοσιακου , καθοδηγουμενου και ελεγχομενου closed source μοντελου,
οσο ευαγγελιζομαστε οι open source advocates.