Wanted: Free shell account

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Wed Nov 19 14:28:40 EET 2008

When the date was Wednesday 19 November 2008, Theodore Lytras wrote:

> Στις 19 Νοέμβριος 2008 11:51 πμ, ο χρήστης Christos Ricudis
>
> <ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:
>
> You got it incorrect...

Είσαι σίγουρος;

> H φράση είναι "given enough eyeballs all bugs are shallow", το έχει
> πει ο Eric Raymond (και *όχι* ο Linus Torvalds), και νομίζω οτι ισχύει
> σε σημείο που μπορώ να πω οτι he is stating the obvious.

Καμία διαφωνία σε αυτό.

> Αναφέρεται όχι μόνο σε beta testers αλλά *και σε developers* (γιατί
> αυτά τα δύο πάνε μόνο μαζί και όχι χώρια), και δεν αναφέρεται στο αν
> λύνεται η όχι (που είναι και θέμα οργάνωσης και πολλών άλλων
> πραγμάτων) αλλά στο πόσο εύκολο είναι να λυθεί το bug.

Ψάξε σε ένα από τα «κοσμήματα» του Open Source, τον Firefox και δες πόσα
*αρχαία* bugs υπάρχουν, που όχι απλά τα έχουν δει πολλά μάτια, αλλά έχουν
σκυλοβαρεθεί να τα βλέπουν, κι όμως παραμένουν άλυτα.

Μην αφήνεις ένα πιασάρικο moto, που εφάπτεται στη πραγματικότητα να σε κάνει
να πιστεύεις ότι καθολικά συγκλίνει σε αυτή.

> Επιπλέον το απόφθεγμα δεν έχει καμμία σχέση με την ποιότητα του
> κώδικα, αλλά με τα bugs. Φυσικά το πρώτο συνεπάγεται το δεύτερο, δε
> συμβαίνει όμως και το αντίθετο, επομένως αυτά τα δύο δεν είναι
> ισοδύναμα.

Είναι εντελώς διαφορετικό να έχεις ένα κομμάτι κώδικα που υπό πολύ
συγκεκριμένες συνθήκες φαίνεται να κάνει αυτό που λέει (= φαίνεται να μην
έχει bugs) και το να έχεις ένα κομμάτι κώδικα που είναι δοκιμασμένο σε
ετερογενή περιβάλλοντα και έχει ομοιόμορφη συμπεριφορά, έχει ξεκάθαρο
design, ακολουθεί τις γενικές «καλές πρακτικές» τόσο της γλώσσας όσο και
της πλατφόρμας στην οποία βασίζεται, έχει ουσιαστικό documentation, είναι
εξελίξιμο κλπ. Το Open Source μοντέλο από μόνο του μπορεί να εξασφαλίσει
μόνο το πρώτο· μπορεί να είναι αρκετό μερικές φορές, αλλά η ουσία στο
software engineering και κατ' επέκταση σε οποιοδήποτε software development
model είναι το δεύτερο.

--
 Michael Iatrou (deha)