Wanted: Free shell account

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Nov 19 13:22:37 EET 2008

Theodore Lytras wrote:
> Στις 19 Νοέμβριος 2008 11:51 πμ, ο χρήστης Christos Ricudis
> <ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:

> You got it incorrect...
>
> H φράση είναι "given enough eyeballs all bugs are shallow", το έχει
> πει ο Eric Raymond (και *όχι* ο Linus Torvalds), και νομίζω οτι ισχύει
> σε σημείο που μπορώ να πω οτι he is stating the obvious.

He's stating the obvious, indeed, με μια μικρη λεπτομερεια. Ειναι
επιχειρημα εκ συγκλισεως οριου στο απειρο, αντιστοιχο με εκεινο με τις
μαιμουδες και τον Shakespear. Εχουμε συνηθισει ομως να χρησιμοποιουμε
απερισκεπτα διαφορες παραλλαγες του ως PR mantras, που απλα δεν εχουν
και πολλη σχεση με την πραγματικοτητα.

> Αναφέρεται όχι μόνο σε beta testers αλλά *και σε developers* (γιατί
> αυτά τα δύο πάνε μόνο μαζί και όχι χώρια), και δεν αναφέρεται στο αν
> λύνεται η όχι (που είναι και θέμα οργάνωσης και πολλών άλλων
> πραγμάτων) αλλά στο πόσο εύκολο είναι να λυθεί το bug.

...δοκιμασε να το δεις απο μια διαφορετικη οπτικη γωνια και θα δεις οτι
επισης οδηγει σε τετοια διαχυση ευθυνης. που καταληγει στην απολυτη
αρνηση της. Οταν βασιζομαστε σε μια "δυνητικως απειρη" κοινοτητα για να
διορθωσει τις απροσεξιες μας, τεινουμε να κανουμε πιο ευκολα
περισσοτερες απροσεξιες. Δεν πειραζει αν δεν εχουμε αρχιτεκτονικη,
καποιος θα βρεθει να την προσθεσει εκ των υστερων (!). Δεν πειραζει αν
κανουμε τσαπατσουλιες, καποιος θα βρεθει να τις διορθωσει. Γιατι να
κανουμε proper prototyping και να πεταξουμε το πρωτοτυπο, οταν ολο και
καποιος αλλος θα βρεθει να το παρει και να το σουλουπωσει. κτλ κτλ κτλ.

Δυστυχως εχω δει αυτη τη νοοτροπια σε παρα πολλα open source projects.

> Επιπλέον το απόφθεγμα δεν έχει καμμία σχέση με την ποιότητα του
> κώδικα, αλλά με τα bugs. Φυσικά το πρώτο συνεπάγεται το δεύτερο, δε
> συμβαίνει όμως και το αντίθετο, επομένως αυτά τα δύο δεν είναι
> ισοδύναμα.

Προφανως και δεν ειναι ισοδυναμα. Χρησιμοποιησα απλα ενα παρα πολυ
γνωστο αποφθεγμα ως παραδειγμα του ποσο επικινδυνες μπορει να ειναι
καποιες συχνα  αυταπατες μας.