Wanted: Free shell account

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Nov 19 12:54:45 EET 2008

Στις 19 Νοέμβριος 2008 11:51 πμ, ο χρήστης Christos Ricudis
<ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:
> Επειδη μας αρεσει το open source και εχουμε συνηθισει τοσο να λεμε στον
> κοσμο τις PR καραμελες του ειδους "κανενα bug δεν μενει αλυτο δοθεντων
> αρκετων reviewers", δε σημαινει οτι πρεπει να τις πιστευουμε κιολας εμεις οι
> ιδιοι οταν δεν ισχυουν.

You got it incorrect...

H φράση είναι "given enough eyeballs all bugs are shallow", το έχει
πει ο Eric Raymond (και *όχι* ο Linus Torvalds), και νομίζω οτι ισχύει
σε σημείο που μπορώ να πω οτι he is stating the obvious.

Αναφέρεται όχι μόνο σε beta testers αλλά *και σε developers* (γιατί
αυτά τα δύο πάνε μόνο μαζί και όχι χώρια), και δεν αναφέρεται στο αν
λύνεται η όχι (που είναι και θέμα οργάνωσης και πολλών άλλων
πραγμάτων) αλλά στο πόσο εύκολο είναι να λυθεί το bug.

Επιπλέον το απόφθεγμα δεν έχει καμμία σχέση με την ποιότητα του
κώδικα, αλλά με τα bugs. Φυσικά το πρώτο συνεπάγεται το δεύτερο, δε
συμβαίνει όμως και το αντίθετο, επομένως αυτά τα δύο δεν είναι
ισοδύναμα.

Θοδωρής