Wanted: Free shell account

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Nov 18 16:44:45 EET 2008

2008/11/18 Stelios M. <steliosm at gmail.com>:

> Το nagios, ισως, εγκατεστημενο σε εναν remote server να ελέγχει
> διάφορους servers & services.

φυσικά και γνωρίζω ότι υπάρχουν ένα σωρό εφαρμογές και scripts για
παρακολούθηση ενός PC ενός service κτλ. Αυτό που δεν ξέρω αν υπάρχει
είναι κάτι για "αληλοπαρακολουθούν τα μηχανάκια τους 10-20-30 άτομα?".
Η διαφορά είναι στο "αλλήλο". Π.χ. Εγκαθηστούμε 4 άτομα το ίδιο
προγραμματάκι στα pcs α,β,γ και δ και

το α,β,γ παρακολουθεί το δ
το α,β,δ παρακολουθεί το γ
το α,γ,δ παρακολουθεί το β
το β,γ,δ παρακολουθεί το α

η λογική είναι ότι πολύ πιο απίθανο να είναι down ή εκτός δικτύου 3
pcs ταυτόχρονα οπότε έχεις πιο σταθερή παρακολούθηση.