Wanted: Free shell account

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Nov 18 12:50:34 EET 2008

Nick Demou wrote:

> εγώ έχω access σε 3-4 λινουξάκια τα οποία είναι almost always on και
> σε διαφορετικά δίκτυα (ένα στην Αμερική τα άλλα στην Ελλάδα). Δεν
> μπορώ να σου δώσω shell acount αλλά αν θες να μου δώσεις το script σου
> να το τρέχω δεν έχω πρόβλημα. Ισως να υπάρχουν κι άλλοι εθελοντές.
> Αλήθεια δεν υπάρχει κάτι έτοιμο για να αληλοπαρακολουθούν τα μηχανάκια
> τους 10-20-30 άτομα?

Η αλήθεια είναι ότι, προκειμένου να έχουμε όλοι το κεφάλι μας ήσυχο,
ούτε εγώ θα ήθελα ένα shell account έτσι :) Σ' ευχαριστώ για την
προσφορά να τρέχεις ένα monitoring script, αλλά προς το παρόν άρχισα να
χρησιμοποιώ μια free υπηρεσία:

http://uptime.openacs.org/uptime/about.adp

Πιστεύω πως μου αρκεί, αλλά ο καιρός θα δείξει.

Σχετικά με έτοιμα scripts για monitoring, έριξα μια ματιά στο freshmeat
και βρήκα τα παρακάτω:

 * http://freshmeat.net/projects/uptime/
 * http://freshmeat.net/projects/checkwebsite/

Το πρώτο τρέχει ήδη στην free υπηρεσία που ανέφερα παραπάνω. Το δεύτερο
έχει περισσότερες δυνατότητες, αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα.

Πάντως, αν υπάρχουν εθελοντές για να αλληλοπαρακολουθούμε τα μηχανάκια
μας, εγώ είμαι μέσα.