film scanning

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Nov 10 11:58:17 EET 2008

Σταύρος Γιαννούρης wrote:

> Τελικά αγόρασα το V350 Photo.

Βασικά κι εγώ το έχω αποφασίσει για το συγκεκριμένο, απλά σε ρώτησα μπας
και υπάρχει κάποιο νέο της τελευταίας στιγμής όσον αφορά την υποστήριξη.

> Τον παρέλαβα την Παρασκευή και τον δούλεψα λίγο μέσα στο Σ/Κ.
> Αυτό υποστηρίζεται μέσω ενός κλειστού plugin* για το sane από την Epson,
> το οποίο διατίθεται μόνο για i386, οπότε αν έχεις σύστημα x86_64
> καλύτερα να το αποφύγεις.

Μια δοκιμή στο παρελθόν της 64μπιτης έκδοσης μιας διανομής με έπεισε ότι
δεν ήρθε ακόμα ο καιρός των 64 διφίων. :)

> Η ποιότητα & ταχύτητα είναι ικανοποιητική για τα λεφτά του πάντως οπότε
> αν δεν σε ενοχλεί το παραπάνω είναι καλή αγορά.

Έχοντας περίεργες εμπειρίες με 2 scanner μέχρι τώρα στο linux, θα πω το
εξής: από τη στιγμή που σκανάρει και δεν συμπεριφέρεται ως ένα απλό USB
ταψί με φως και καπάκι, εγώ πλέω σε πελάγη ικανοποίησης!

> Δείγματα σάρωσης:
> [1] http://www.flickr.com/photos/stavrosg/3015910775/
> [2] http://www.flickr.com/photos/stavrosg/3015922477/

Αν και δεν έχω καμία εμπειρία από σκανάρισμα φωτογραφιών, μου φαίνονται
πάρα πολύ καλές όσον αφορά τα χρώματα. Βέβαια και τα θέματά τους είναι
άψογα.

> [*] Με το οποίο plugin δουλεύουν τα πάντα εκτός το auto film loader.

Κάτι τελευταίο, όχι και τόσο σημαντικό, αλλά χρήσιμο καμιά φορά. Ποιο
OCR περιλαμβάνει το συνοδευτικό software? Ρωτάω για να ρίξω μια ματιά αν
παίζει με wine.