film scanning

Σταύρος Γιαννούρης stavrosg at hellug.gr
Mon Nov 10 08:57:39 EET 2008

Quoting "George Notaras" <gnot at g-loaded.eu>:

> Έχεις βρει κάποια παραπάνω πληροφορία για αυτά τα scanner σχετικά με την
> υποστήριξη σε linux ή δεν ασχολήθηκες καθόλου (όπως εγώ)?

Τελικά αγόρασα το V350 Photo.
Τον παρέλαβα την Παρασκευή και τον δούλεψα λίγο μέσα στο Σ/Κ.
Αυτό υποστηρίζεται μέσω ενός κλειστού plugin* για το sane από την
Epson, το οποίο διατίθεται μόνο για i386, οπότε αν έχεις σύστημα
x86_64 καλύτερα να το αποφύγεις.
Η ποιότητα & ταχύτητα είναι ικανοποιητική για τα λεφτά του πάντως
οπότε αν δεν σε ενοχλεί το παραπάνω είναι καλή αγορά.
Δείγματα σάρωσης:
[1] http://www.flickr.com/photos/stavrosg/3015910775/
[2] http://www.flickr.com/photos/stavrosg/3015922477/

stav.

[*] Με το οποίο plugin δουλεύουν τα πάντα εκτός το auto film loader.