Re: 1ο Τεύχος Ubuntistas / To Περιοδικού της Ελληνικής Κοινότητας ubuntu-gr

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Tue Nov 4 18:57:10 EET 2008

Στις 4 Νοέμβριος 2008 5:45 μμ, ο χρήστης Giorgos Keramidas <
keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Πολύ όμορφο layout, και από ότι είδα τώρα που διάβασα το άρθρο με τον
> Κωνσταντίνο Τόγια, μ' άρεσε το πρώτο τεύχος :D
>

> http://rapidshare.com/files/160304130/Ubuntistas_Issue_1_Oktober-November_2008.pdf
>
> Γενικά μου την «ψιλοσπάνε» τα rapid-λαλάκια, ειδικά επειδή σε
> καθυστερούν με scripts, redirects και τέτοιες ενοχλητικές λεπτομέρειες,
> οπότε αν χρειάζεται χώρος για file hosting των τευχών του πειδοδικού,
> μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε από το Σύλλογο του HELLUG για να βρεθεί
> κάπου σε πιο «ελεύθερο» μέρος κάποιος χώρος για archival & distribution
> των τευχών;

> [...]

Καλησπέρα σε όλους,

Το rapidshare χρησιμοποιήθηκε έκτακτα καθώς ο λογαριασμός στο drivehq έφτασε
στο όριο του.
Μετά την μεταφορά του ubuntu-gr σε νεο server θα γίνει και η μεταφορά του
forum εκεί , καθώς και το site του περιοδικού που πρόκειται να γίνει.
Έτσι το ανέβασμα των αρχείων κτλ θα γίνεται εκεί.

Οι όποιες προτάσεις, συμμετοχές και κρητικές είναι ανοικτές και δεκτές απο
όλους.
Στον σύνδεσμο http://tinyurl.com/553cxk υπάρχει η ενότητα του ubuntu-gr
forum που αφορά το περιοδικό και όπου μπορείτε να αναφέρετε και να
ενημερωθήτε και να συμμετάσχετε στο περιοδικό.

--
#  "kotsifi":because all of us we are infrequent birds :P #