1ο Τεύχος Ubuntistas / To Περιοδικού της Ελληνικής Κοινότητας ubuntu-gr

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 4 17:45:41 EET 2008

On Tue, 04 Nov 2008 15:39:22 +0200, Ilias Paraponiaris <paraponiaris at yahoo.com> wrote:
> Το πρώτο τεύχος Ubuntistas είναι γεγονός!
> Είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό της Ελληνικής Κοινότητας ubuntu-gr
>
> Μπορείτε να το κατεβάσετε από τα ακόλουθα links:

Πολύ όμορφο layout, και από ότι είδα τώρα που διάβασα το άρθρο με τον
Κωνσταντίνο Τόγια, μ' άρεσε το πρώτο τεύχος :D

> http://rapidshare.com/files/160304130/Ubuntistas_Issue_1_Oktober-November_2008.pdf
> [...]

Γενικά μου την «ψιλοσπάνε» τα rapid-λαλάκια, ειδικά επειδή σε
καθυστερούν με scripts, redirects και τέτοιες ενοχλητικές λεπτομέρειες,
οπότε αν χρειάζεται χώρος για file hosting των τευχών του πειδοδικού,
μήπως μπορούμε να βοηθήσουμε από το Σύλλογο του HELLUG για να βρεθεί
κάπου σε πιο «ελεύθερο» μέρος κάποιος χώρος για archival & distribution
των τευχών;