RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Nov 4 17:26:57 EET 2008

Harris Kosmidhs wrote:

> Καταρχήν δε θέλω να μπλέξω τον δίσκο που έχω ήδη μέσα και bootαρει.
> Οπότε τον sda δε θέλω να τον πειράξω. Σε αυτή τη λογική μίλησα για
> /dev/sdb2, το οποίο sdb2 δεν είναι σε RAID.

Απλά δεν μπορεί το stage1 του grub να βρει το stage2 σε άλλον δίσκο,
οπότε θα πρέπει να δουλέψεις στην αρχή με το stage2 που από ότι κατάλαβα
έχεις στο sda2 και εάν ποτέ αποφασίσεις να αφαιρέσεις τον sda από το
σύστημα να φροντίσεις να έχεις κάνει τα κατάλληλα grub-install στους
sdb,sdd. Εάν αποφασίσεις ποτέ να σβήσεις τo ubuntu από αυτόν τον
δίσκο(και να κρατήσεις τα windows) θα χρειαστεί να τον μετακινήσεις 2o ή
3ο στο σύστημα και να παίξεις με τα hide ή map option του grub.

Ναι αυτό θα δουλέψει.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074