RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Nov 4 16:48:38 EET 2008

On Tue, 4 Nov 2008 16:10:08 +0200, Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr> wrote:

> Με δεδομένο ότι μιλάμε για laptop, θα έλεγα ότι ήδη είσαι 2 partitions
> past insanity… In the interest of science, τι filesystem έχεις πάνω σε
> αυτόν τον κυκεώνα από software abstraction layers για *ένα* δίσκο;

Και πολύ ανεκτικός είσαι, νομίζω.  Εγώ θα 'λεγα ότι είναι 6 partitions
part insanity.  Τώρα που υπάρχει το ZFS και μπορεί ο κόσμος να κάνει
boot από ένα mini /boot και να μοιράζει όλο τον υπόλοιπο δίσκο σε ένα
μεγάαααααααααλο pool από «διαθέσιμο χώρο» --- με runtime configuration
για το πόσο πιάνει κάθε logical volume --- είναι overkill να φτιάχνει
κανείς πάνω από 2, άντε 3 το πολύ, «BIOS partitions»!