RAID, lvm και άλλα δαιμόνια

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Nov 4 16:10:08 EET 2008

When the date was Tuesday 04 November 2008, Theodore Lytras wrote:

> Στις 4 Νοέμβριος 2008 3:01 μμ, ο χρήστης Antonis Christofides
>
> <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:
>
> Ορίστε?!
> Αυτό δεν είναι πολύ σοβαρός περιορισμός για το σύστημα? Or is it just me?

Αν το επιχείρημα είναι «is it just me», τότε ναι, it is just you! :-)

Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις που να απαιτεί περισσότερα partitions;

> HINT: Στο laptop μου έχω φτάσει στο /dev/sda11, με 2 primary και 6
> logical partitions.
> Μου λέτε δηλαδή οτι είμαι 4 partitions away from destruction? :-(

Με δεδομένο ότι μιλάμε για laptop, θα έλεγα ότι ήδη είσαι 2 partitions past
insanity… In the interest of science, τι filesystem έχεις πάνω σε αυτόν τον
κυκεώνα από software abstraction layers για *ένα* δίσκο;

--
 Michael Iatrou (kfkg)