Η γνώμη σας για το Virtualbox

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri May 30 10:23:03 EEST 2008

George Notaras wrote:
> Nick Demou wrote:
>>>>
>>> Έκανα και μια άλλη ερώτηση παραπάνω. Πώς να συγκρίνω την ταχύτητα?
>>>
>>> Με memtest, hdparm -tT? Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με benchmarking σε
>>> linux.
>>
>> από ότι είπες θες να τρέχεις πολύ συγκεκριμένα services, γιατί δεν
>> ψάχνεις κάποιο benchmark για αυτά τα συγκεκριμένα services (ή έστω ένα
>> δυο απο αυτά) και να το τρέξεις και στα δύο περιβάλλονταα?
>>
>> --
>
> Καλή ιδέα αυτή, αν και θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει κάποιο benchmarking
> tool για συγκρίσεις physical ή και virtual συστημάτων.

Generic benchmarks are totally useless.

Gi ayto akribws kai ta latreyoun toso oi typoi pou kanoyn sygkritika
tests se periodika, oso kai oi kataskeyastes hardware. Kapoioi apo
aytous malista ry8mizoun tous drivers tous wste na "kleboun" ta pio
synh8ismena benchmarks.

An apla 8es na pareis mia lan8asmenh genikh idea tou "pws paizei" to
systhma katw apo VM kai sketo, mporeis na xrhsimopoihseis kati san to
Winbench. Epanalambanw oti ta apotelesmata poy 8a pareis 8a einai
misleading, giati stoixhmatizw apo twra oti 8a sygkrineis dyo
profanestata diaforetika configurations, se syn8hkes pou de 8a eynooun
ka8olou to virtualized leitourgiko :)

Hint : Dhlwse enan adeio fysiko disko sto configuration tou virtual
machine, kai sygkrine to performance tou me thn klassikh periptwsh tou
disk image se arxeio tou host OS. De 8a xreiasteis benchmark gi ayto.
Fainetai kai me to mati.