GPL και ελληνική νομοθεσία

Dimis2410 dimis2410 at yahoo.gr
Wed May 28 15:42:18 EEST 2008

Κοιταξε να δεις αυτα που λεμε τωρα ειναι διασταυρωμένα;
Γιατι αν υπάρχει η πιθανότητα η GPL να είναι παντελώς αγνωστη απο τα
Ελληνικά δικαστήρια
τότε ολοι μας ασχολούμαστε με την αγνή ιδεα που έχουμε στο μυαλό μας και
κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους με τα ωφέλη που κερδίζουν χωρις να δινουν
τιποτα πίσω στη κοινότητα και δε πρόκειτε ποτέ να κυνηγηθούν

Πιστεύω πρέπει να φερθούμε εξυπνα γιατι περιτριγυριζόμαστε απο "λαμόγια"
και πρέπει να παρθουν γρήγορα μέτρα γιατι στο Ellada  τώρα αρχιζει να
επιταχύνεται το Open Source στον επιχειρηματικό τομέα.