Re: GPL και ελληνική νομοθεσία

Sotiris Kazakis sotiris.kazakis at yahoo.gr
Wed May 28 13:12:06 EEST 2008

2008/5/28 costas <linuxlists at freemail.gr>:
> Σχετικά με θέματα νόμων και της εφορείας....
>
> Πριν από αρκετό καιρό μπήκαν 2 φορατζήδες σε ένα γραφείο και ζητούσαν
> τιμολόγια για τα προγράμματα (Linux, Gimp κτλ)
>
> Με το συγκεκριμένο χώρο δεν έχω την οικειότητα να ρωτήσω τί έγινε τελικά
> αλλά....
>
> Σας έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο;
>
> Ξέρει κανείς τί ισχύει από άποψη ΚΒΣ (Εφορεία, τιμολόγια κτλ);
> Είμαι τυπικά εντάξει με το λινουξάκι μου και (πχ.) το Lazarus  που έκανα
> compile με τα χεράκια μου ή θα βρεθεί καν'ας "ξύπνιος" να μου ζητήσει
> τιμολόγια;
Επειδή το θέμα είναι σοβαρό μήπως θα μπορούσαμε να ρωτήσουμε επίσημα το ΥΠΕΘΟ να έχει μια επίσημη θέση για αυτό ?

Τώρα που αρκετές εταιρίας ξεκινάνε τα πρώτα τους βήματα κάτι τέτοια κόλπα συνειδητά ή ασυνείδητα[0] θέλουν προσοχή από την κοινότητα του GNU/linux.

[0] : πιος ξέρει αν βάζει και κανένας άλλος το χεράκι του για να μην χάσουν μερικοί την πίτα τους

Σωτήρης

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr